Mijn laatste foto genomen van de week.Bijna 15 kilo afgevallen dus voel me goed.Niet slecht voor 45 jaar...hahaha!!
ja wel van mezelf. wordt nu door zonlicht nog lichter. heb het 1 keer donker gehad.. maar was niets voor mij
MrsNuke...jou foto's vind ik altijd mooi ! Triskele....mooie foto ! Eefke84...Hahahaha .....heel leuk !!
Ja echt heel goed...heb zowaar zin om weer lekker te gaan sporten. Moet nog wel 3 weekjes wachten maar voor nu aan de fiets en de loop. Heerlijk !! En arme John sleep ik mee...hahaha!!
super meis! ben echt blij voor je.. ook omdat je er zo tegen op zag allemaal! het gaat nog lekker snel ook. ah joh lekker meeslepen hihihi je bent een toppertje!
lang leve photoshop alhoewel ik niets heb verbeterd alleen een "glow" aan mezelf gegeven ben net terug van vakantie dus kleurtje is er al... Maar vind altijd leuk om de tonen van foto's wat te verbeteren, hier is het origineel als vergelijk hihi Charming in de badkamer hihi
ja ik ben 30+ dus dan mag het legaal ik gebruik eigenlijk amper make up (mascara) verder niets dus ik gebruik gewoon photoshop (de beste BB cream die er is!!)