Ohhh, vals speler.. Ik dacht het wel al even. Zonder bewerking heb je nog een mooie huid trouwens! Vind em zelfs beter zonder PS.
ja met PS glanst ie te overdreven eigenlijk.. maar dankjewel dus Hopen dat ie een beetje zo blijft haha
Ach... Ik durf mezelf eigenlijk ook wel te openbaren ( na 15+ weken zwangerschap heb ik geen geheimen meer ). Dit ben ik:
ikke, verwijder m straks weer. Durf t nu wel, bekende? jammer dan... Links iets recenter, maar toch n maand of 5 geleden. (moest een goede foto hebben voor cv haha). Rechts denk zeker 1 tot 1,5 jaar geleden. Laten we het zo zeggen; beide foto's een paar kilo geleden ben overigens 21. [foto verwijderd] durf toch niet zo goed! Misschien morgen
Hij is weliswaar bewogen, maar ik vind deze foto met mijn dochter samen zo geweldig dat ik hem wel met jullie durf te delen! Bekijk bijlage 263775
Haha... . Gelukkig maar, want ik ben niet altijd even lief . Zeker nu niet onder invloed van die verschrikkelijke hormonen.
bij jouw moet ik altijd aan zon pin up achtig iets denken hehehe rode haren bleke huid erg leuke vrouw!!