Gisteren dag 19 van mijn cyclus een positieve ovulatietestje. En direct slaat angst weer om mijn hart, toen met mijn bbz had ik ook pas mijn eisprong op dag 21, wat als er nu terug een bbz volgt maar rechts, wat als dat is wat er elke ronde door me hoofd gaat. Ik wil zo graag een kindje samen met mijn nieuwe partner, mijn toekomstige man. Maar elke maand terug die angst 😔
Ik snap het wel maar de dag dat je je eisprong heb, heeft niks mis met een bbz te maken.. Het is dan verkeerd ingenesteld, dat kan ook gebeuren op een ei op dag 10-15 noem maar op... Het is zo oerstomme pech... Ik hoop dat een volgende zwangerschap op de juiste plek zit
Ja weet ik maar onbewust bezorgd dit mij toch angst. Hoop enorm hard dat deze ronde een goede is maar de angst voor een bbz is zo immens groot.
lieve schat ik heb altijd een laat ei zegt helemaal niks gewoon positief blijven je tijd komt echt wel!
Geef het nog 2maandjes en dan ga ik gebruik maken van de voorstartende onderzoek ik na de operatie al kreeg van arts voor ivf. En dank je lieverd allesinds eitje is op komst want me borsten phuh
oke nou hoop dat je geluk heb deze maanden ik ga voor je duimen! ja dat had ik ook altijd rond die tijd pff
Wel allesinds tis eencrijp eitje en heb wroekingen rechts dus de goede kant hoop het mag zijn deze keer zo mooi kado voor mijn huwelijk