Blaasontsteking en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door heitjekarweitje, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi meiden!

Ik zit met een vraag..... vanmiddag erachter gekomen dat ik een blaasontsteking heb. Dit heb ik nog nooit eerder gehad maar omdat ik al een paar dagen plas-aandrang had en ineens een beetje bloed bij het plassen kreeg, ben ik toch maar naar de HA gegaan. Ik heb gemeld dat we bezig zijn voor een kleintje en of ik dan wel antibiotica kan nemen, dit kon en in de bijsluiter zie ik inderdaad staan dat je het bij een zwangerschap mag gebruiken.
    Ik vraag me alleen af of een eventuele innesteling dan negatief beïnvloed kan worden? Zit nu volgens FF 3 dagen na me ei, best een paar belangrijke dagen dus die eraan komen! En de kuur duurt 5 dagen.
    Kan ik evengoed zwanger zijn aan het eind van mn maand? Of is die kans gelijk verkeken?

Liefs Heitje

2. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik heb 4 weken geleden, ook preciés tijdens mijn eisprong (hoe timen we het he..) ook een blaasontsteking gehad. Ik kreeg ook 5 dagen AB mee, die niet schadelijk zouden zijn.

Helaas is er bij ons sowieso niets gebeurd in die ronde en werd ik gewoon ongesteld, maar als het góed is, moet het geen kwaad kunnen.

Deel Deze Pagina