dat is goed nieuws, dan zal hij vast over een paar dagen goed duidelijk zijn. Het kan dat je minder snel hcg aanmaakt
Oogappel Laat zien, laat zien! Super dat de KV het ook nog eens bevestigd! Mogen we je al feliciteren? Sommige meiden testen pas heel laat positief hoor!(sorry dat we je vorige topic om zeep hadden geholpen/over hadden genomen) Ilja, Ben je al overtuigd of wacht je nog een volgende test af? Joepie! Nog meer http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/210626-februari-2011-mamas.html
Oooh, , dat is een goed teken, nog een streepje op een andere test!! Kan zeker dat je langzamer hcg aanmaakt. Spannend!!
Effies snel een foto gemaakt! Mmm feliciteren mag volgens mij wel, maar getsie wat eng Zal ik vrijdagochtend weer testen?
Super meid! Hartstikke gefeliciteerd! Die is gewoon super posi! En van mij ook sorry voor het off topic geouwehoer in je vorige topic!
hahaha julia en collo ik kan echt wel tegen een stootje hoor maar wel lief! Julia ik hoop oprecht voor jou dat je ook snel duidelijkheid krijgt!
Oogappel Gefeliciteerd met je zwangerchap! mooie test hoor, geloof het maar gerust. Kom je straks ook naar de februari mama's? Daar zitten we allemaal in hetzelfde schuitje... (nog allemaal licht ongelovig dat we zwanger zijn)