Weer eisprongbloeding of MEGA lichte ongi, samenvatting van mijn idiote cyclus.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door helena115, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi dames,

Sorry dat ik julle zo lastigval deze maand, wil toch nog een keer jullie mening vragen over mijn idiote cyclus van deze maand.
    HEb alles even kort samengevat:

Dit is de tweede maand dat ik temp, vorige maand hele mooie gewone curve.
    Deze maand kreeg ik op CD 15 s ochtends helder bloed met slijm, toen 2 dagen licht helder bloed, hoefde niet echt tampon in. Maar als ik tampon in had zat er aargi wat (helder bloed)op. Vond dit gek, heb al eens eerde ovu bloeding gehad maar dat was altijd 2 dagen beetje bruin bloed. Met vrijen werd helder bloed erger, leek wel of ik mega ongesteld was.

Was die dagen tot CD 19 niet zo lekker, dus temp was iets hoger dan gemiddeld. Had paar dagen ovulatiepijn, daaraan merk ik meestal dat mijn ei eraan komt.
    CD 20 en 21 HEEL vruchtbaar slijm, kon je mega draden van trekken en op 20 positeve ovutest van CB digitaal. na cd 21 was ovulatiepijn weg.

Temp steeg een beetje, maar zette niet door na 5 dagen bleef hij laag en laatste 4 dagen 36.7 en vandaag een temp dip naar 36.5.
    (zie mijn fertility friend kaartje)

Begrijp er niets meer van. :(:(

Sinds gister voel ik ook klein beetje steekjes, drukkend gevoel rechts onder in mijn lies. Soort licht ovupijn gevoel.
    Begin bijna te denken dat er een ovulatie aankomt en dat die bloeding eeder een ongi was. temp heeft een dip gemaakt vanochtend naar 36.5.
    Maarja dat verklaard het vruchtbaar slijm niet en de positieve ovu test van CD 20.

Kan iemand mij niets zinnigs zeggen hierover???

dank en liefs Helena

2. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ben nog vergete ntoe te voegen dat ik op CD 34 licht bruinverlies had en daarom dacht dat ik ongesteld zou worden.
    HEb altijd beetje bruinverlies dag ervoor.

Maar zit nu op dag drie van bruinverlies, komt niets mee met plassen en ook niet met afvegen. alleen als ik binnenin voel zit er wat bruin bloed aan mijn vinger.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi helena,

ZOu je heel graag wat zinnigs willen zeggen maar het is een bijzondere cycles deze keer!
    Toch kan het zijn dat het een ovulatie bloedding was die door prikkeling van tampon en gemeenschap wat verergerd is. Door je temp daling denk ik dat er toch een menstruatie aan zit te komen.... lastig he! Ik stel voor om af te wachten en als op de verwachte menstruatie datum deze uit blijft even testen,

Imke

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Hoi Immie,

ontzettend bedankt voor je reactie!
    Dus je denkt dat ik wel degelijk een eisprong heb gehad ondanks deze hele rare curve?

Ik hoopte ongesteld te worden dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Maar vanochtend is eigenlijk mijn bruinverlies over. Zelfs op wc papiertje na plassen zat niets. Als ik binnen voel met mijn vinger nog piepklein beetje bruin.
    Heb beetje krampjes sinds 2 dagen.

En mijn temperatuur is weer omhoog naar 36.7????
    Zou ik überhaupt zwanger kunnen zijn met zo een lage temperatuur?

Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben geworden dan toch maar eentestje doen?

5. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    mijn nod was overigens maandag 12...
    ikhoor graag wat je er van vind. dank!

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Helena

ook met een lage temperatuur kun je zwanger worden. Dus ik denk dat je toch gewoon kunt testen. Ik zou toch maar eens gewoon testen hoor. Dan weet je hopelijk al meer! Ik duim voor je en anders is het toch echt nog even afwachten.

Groetjes Brigitte

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dank voor je reactie Brigitte!
    Ik wordt zo onzeker doordat ik niet weet waar ik aan toe ben. Vanochtend was mijn temp weer omlaag naar 36.5, bruinverlies is geheel verdwenen.

Heb wel krampjes geborrel in buik. best pijnlijke krampjes, soort drukkend gevoel.
    Normaliter beginnen mijn borsten ook op te zetten en beetje pijn te doen 2-3 dagen voordat ik ongesteld wordt. nu niets...

Ik wacht het nog 2 dagen af anders doe ik zaterdagochtend een test.

Als deze negatief is, waar ik vanuit ga, zal ik dan maar dit bruinverlies als menstruatie beschouwen?
    (Overigens heb ik in de lente een keer eerder een cyclus gehad die eindigde in beetje bruinverlies/heel klein beetje rood bloed)

8. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Ik zou het ook zo doen denk ik. Ik snap je onzekerheid. De natuur heb je helaas niet in de hand... Fingers crossed!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina