Spontaan huilen als je kindje kijkt

Discussion in 'Na de bevalling' started by Saga, Mar 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Kunnen jullie dat ook, of ben ik zo emo doos?

Spontaan moeten huilen als je naar je kleintje kijkt, puur van geluk en blijdschap.
    Zo'n wondertje wat je zelf op de wereld hebt gezet, vol onschuld en zo puur. Ben zo onwijs verliefd!

2. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    1,555
    1
    36
    Kan het wel. Zijn de hormonen. Gewoon lekker laten gaan.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

A ja, heel herkenbaar! Heb nu wel veel minder hormonen dan bij de eerste, das ook wel weer lekker ;)
    ben wat nuchterder nu. Zo als toen had ik er geen 10 kunnen hebben!

4. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik ook! Ze is zooooooo mooi. Ik denk dat het een goed teken is hoor <3 Dan zie ik haar liggen en dan speelt ze zo schattig en ja hoor dan komen soms die waterlanders opeens weer tevoorschijn. Spelen die hormonen na 4 maanden nog steeds een rol of ben ik nu voor altijd een grote softie?
    Weet je waar ik nu ook opeens om kan brullen, om die zielige reclames van kindjes in arme landen. Dan zie je zo'n lief Afrikaans kindje met z'n dunne armpjes en dat vind ik zo erg. Onze dochter heeft zo'n geluk dat ze hier is geboren. Mijn hart breekt dan echt. Vond het vroeger ook al zielig, maar nu.... verschrikkelijk!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Herkenbaar:D

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Inderdaad zo herkenbaar!

Het hoort bij het ontzwangeren zeggen ze ...maar het is bij mij nooit meer het oude geworden na de geboorte van ons eerste zoontje.
    En nu dus weer lekker last van na de geboorte van ons 2de zoontje.

Ik kan al huilen als mijn zwangere schoonzusje binnen komt lopen...

7. Jel

Jel Niet meer actief

Ja hoor. Ik herken dat. Ben ook zo blij met mijn meisje en krijg ook weleens tranen in mijn ogen als ik met haar aan het tuttelen ben. Eén keer moest ik echt huilen. Toen was ik haar aan het verschonen boven en ik besefte hoe dankbaar ik ben met haar en hoeveel ik van haar houd en heb haar dat ook verteld, zoals ik ook elke dag al doe. Het is ook allemaal zo bijzonder...

8. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Heeel herkenbaar en dan is die van mij toch echt al 16 maanden ;)
    Dus hormonen kunnen het hier niet meer zijn.

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Heel herkenbaar!! Ik heb soms ook zo'n zin om samen met hem in een holletje te kruipen zodat er niemand meer bij kan.:)

Ik kan ook echt huilen als hij lacht (schijnt nu nog een stuiptrekking te zijn, maar ik vind het lachen ;)) of als hij met zijn handje naar mijn gezicht grijpt. <3

Genieten is het! <3

10. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Mijn meisjes zijn 6 jaar en 2 jaar en heb het nog steeds!
    Ik ben zo gelukkig met mijn meisjes!!
    En dan ook nog een kindje op komst,ik kan mijn geluk echt niet op bedenk ik me vaak en dat geeft ook traantjes.
    Vaak schiet ik vol als beide meisjes met mij komen knuffelen en me zo lief vast pakken,heeeeerlijk:D
    Liede voor je kind(eren) is echt onvoorwaardelijk!

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

12. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Heel herkenbaar :) Ben ook zo gelukkig met mijn liefje, ik geniet er gewoon van als hij brabbelt, lacht, mijn gezicht aanraakt.

Echte liefde :D

Share This Page