na 4 weken fles weigeren alleen borst willen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kreeftje84, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje84

kreeftje84 Nieuw lid

12 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn kleintje is 6 weken..
    Ik geef hem al 4 weken zowel fles als borstvoeding..
    Nu wil hij ineens geen fles meer :-s
    Begint te krijsen/spartelen etc..
    En bij de borst hapt hij gelijk aan..
    Iemand tips?? Is het een periode??
    Kan het bij regeldagen horen?!
    Hoop het zo! Hij zal toch uit fles moeten drinken als ik weg ben of wat dan ook... :-s

2. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Dat heeft ons dochtertje ook gehad. Was inderdaad een fase.
    Ook wij waren al bijtijds (toen ze een week of 6 was) begonnen met het oefenen met een flesje. Dat ging prima, maar na een tijdje (rond 2,5 maand) wilde mevrouw opeens van de ene op de andere dag de fles niet meer.
    Dat leverde een hoop stress op, want ik ging na 3 maanden weer aan het werk, en op het kdv moest ze toch echt uit de fles drinken. De eerste paar dagen dronk ze op het kdv dus amper wat en dat haalde ze na het werk aan de borst weer in. Maar na een paar dagen dronk ze opeens weer prima uit de fles, en sindsdien hebben we er geen problemen mee gehad.
    Heel vervelend natuurlijk, maar uiteindelijk lost het zichzelf waarschijnlijk vanzelf op.
    Probeer je er in ieder geval niet te veel over op te winden, want dat merken ze toch, en dat heeft ook weer invloed op het wel of niet willen drinken. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch.....;)

3. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Ik ken ook deze stress....

Tommee tippee flesjes doen voor sommige baby's de truck.

Die van mij nam alleen rubberen spenen, geen siliconen. Geeft ook een heel ander mond gevoel!

Succes!
    Komt goed!

Deel Deze Pagina