Hallo dames, Ik vraag me iets af en kan mn antwoord niet echt vinden... Blijft je temperatuur altijd hoog na je eisprong tot aan je volgende menstruatie? 1665a1 Ovulation Charts
In principe blijft je temperatuur wel boven je basale temperatuur maar je kunt ook een dipje hebben aan het eind. Ik zal zeggen: vergelijk hier een paar kaartjes, dan word je er ook niet wijs uit!
Ik heb inderdaad al zoveel kaartjes bekeken . Allemaal anders . Niks over te zeggen en niks om wijzer van te worden dus haha. Ik blijf gezellig doorgluren hoor
je temp zou normaal een a twee dagen na je ei moeten stijgen, dat kan weinig zijn hoor, 0,2 is ook een stijging, het moet dan wel hoger blijven dan voor je ei. net voor je ongie of op de dag van je ongie gaat ie weer naar het level van voor je ei. bij zwangerschap blijft ie hoog, bij mij zie je zelfs een temp dip op de dag van innesteling, en dan een 2e stijging. mijn temp is bij zwanger net o,1 hoger dan bij niet zwanger. maar dat is geen regel.
Duidelijk antwoord. Thanks!! Vind het invullen erg handig op ff, maar niet helemaal duidelijk nog. Heb niet zo'n talenknobbel; dus heb soms n beetje moeite met het engels. Al die termen enzo in het engels .... 1665a1 Ovulation Charts