alweer 4 jaar bezig en nu.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lavendelmeid, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Vanaf februari 2010 alweer bezig om zwanger te worden.
    Tot nog toe niet gelukt althans dat denken we want ben momenteel
    2 dagen over tijd.

Zo'n beetje elke maand heb ik t idee ja nu is t zo ik voel het, terwijl ik wel wat voelde maar achteraf gewoon menstruatie klachten blijken die ik altijd had. Heb in al die jaren pas echt 2 keer gehad dat ik iets voelde en dacht oo dit is anders.
    Dat heb ik nu ook alleen wat ik nu voel heb ik nog nooit gehad.

Een zware buik heb ik altijd rond mijn periode maar nu voel ik iets drukken achter mijn schaambeen dat met vlagen steken in mijn liezen geeft meestal mijn rechter en dat doet echt zeer af en toe.

Mijn neus is raar aan het doen als ik op de binnenplaats sta ruik ik de katten bak van de buren terwijl ik die van ons niet ruik alleen als ik er naast zit. Dit kan natuurlijk dat mijn buurvrouw de bak niet goed verzorgd maar dat lijkt me sterk.

mijn darmen zijn hoorbaar aan het rammelen aan de andere kant van de kamer hoor je het bijna. en moet voor nr 2 vaker dan normaal. nr 1 moet ik elk half uur, maar moet ook wel zeggen dat ik meer ben gaan drinken onbeweust moet ik er bij zeggen heb gewoon veel meer dorst al 2 weken.

Nou wil ik wel een test doen maar die heb ik niet in huis dus zou ik morgen moeten halen en dan kan ik t pas overmorgen doen.
    Het is een heel uitgebreid verhaal en wat jullie er mee kunnen weet ik niet maar wilde gewoon alles weer eens van me af typen dat ik misschien wat support en mede denken kan krijgen..

alvast bedenkt hier voor.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Allereerst meid een dikke knuffel, vier jaar :$ dat is niet niks!!
    Ik zal gewoon morgen een test halen en gewoon gelijk testen hoor!! Wie weet krijg je al een streep...zal lekker een paar goedkope halen bij de action of de kruitvat!,
    Zal voor je duimen!

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Jeetje meid, vier jaar al. Ik hoop van harte dat het nu eindelijk raak is, morgen idd testen kopen en gaan testen! Succes, ik duim voor je!

4. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    thnx dat word t idd ja.

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Wow, 4 jaar is lang!

En al die tijd 'zelf' of zit je inmiddels in de medische molen?
    Ik denk niet dat je aan het temperaturen bent of wel? Anders is het mogelijk om daar e.e.a. van af te lezen natuurlijk.

Tja, moeilijk om iets over jouw klachten te zeggen. Ik heb ook vaker steken in mijn liezen voordat ik ongesteld moet worden. En als je zwanger bent zouden het bandenpijnen kunnen zijn... Ik bedoel maar; de symptomen lijken allemaal op elkaar en kunnen zowel 'beide' betekenen. En ieder lichaam is anders natuurlijk.

Dus ik zeg ook: testen kopen en testen. Ik hoop zo voor je dat het dan eindelijk raak is.
    En morgen ben je 3 dagen over tijd, dus kun je denk ik wel testen als je ze gehaald hebt :). Hoef je niet nog een dag te wachten.
    Succes meid! Duim voor je.

6. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Ga t idd doen ja.

Nee zit niet in de mmm dat willen me nog niet helpen heb nl een te hoog bmi voor dit ziekenhuis. ben ook al jaren aant afvallen maar er gaat niets tot nauwelijks vanaf

7. XmoonlightX

Ben je zelf aan het afvallen of via een dietiste?

8. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    heb ik geprobeerd met een dietist maar kwam alleen aan dus die vrouw zei dat ik me er niet aan hield en dat deed ik dus echt wel. mijn man zei dat ook tegen haar dus slechte ervaring mee.

9. XmoonlightX

Hmm, misschien toch nog een keer proberen maar dan bij een ander? Soms heb je gewoon geen klik! En in mijn omgeving hebben mensen toch goede ervaringen..
    En de weight watchers?. Ook goede ervaringen in mijn omgeving! ?

10. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    weight watchers is me veel te duur mijn man heeft een progamma voor me gemaakt en dat werkt wel erg langzaam maar het werkt.

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik duim voor je dat je morgen een positieve test hebt!

12. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Nou meid spannend. Je kunt ook morgen testen, als je in de ochtend een test koopt en ondertussen niet te veel drinken? Ik duim voor je, succes. :)

13. XmoonlightX

Ja dat is een nadeel van ww:(

14. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Dikke knuf... ik weet hoe lastig het is zo lang te moeten wachten.

Ik hoop en duim voor je dat jullie wachten nu eindelijk snel beloond mag worden!

15. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik heb even meegelezen en ben erg nieuwsgierig! Hoe is het nu?

16. Hailey18122008

4 feb 2014
    5
    0
    0
    Hai hai,
    ik ben nieuw hier, zag toevallig dit onderwerp en dacht hier wil ik over mee praten.
    Ik heb al een dochtertje van 5 en nu ook 4 jaar bezig voor een 2e wondertje zonder succes :(...ben dus ook wel benieuwd hoe het jou gaat verlopen @lavendelmeid.
    Heb je al een test gedaan omdat je nu overtijd bent?
    Ik zit nu op dag 41 en dus een week overtijd, maar ga het wel nog afwachten...

groetjes...

17. cactusgirl

25 nov 2013
    49
    1
    0
    Amstelveen
    Ik denk dat als je zo moeilijk afvalt er daar waarschijnlijk een lichamelijke reden voor is. PCOS gaat bijvoorbeeld vaak gepaard met insuline resistentie, wat betekent dat je alle suiker en koolhydraten omzet in vet en dus heel snel aankomt. Metformine kan daar bij helpen. Ben je wel getest voor PCOS, trage schildklier, dat soort dingen? Bij mij hielp alleen een koolhydraatarm dieet (dus weinig brood, geen pasta rijst aardappelen). Na 4 jaar is het denk ik wel tijd om voor jezelf op te komen en te zorgen dat je geholpen wordt, want er is duidelijk iets mis! Heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat je nu toch zwanger bent..

18. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    hoi nee heb nog niet gestest vandaag heb net pas de test kunnen halen dus wacht echt even tot morgen vroeg.
    Ja ben wel overal op getest en en schijnt niets mis te zijn. toen ik nog wedstrijd zwom had ik een lijntje met brede schouders maar sinds ik dat niet meer doe beweeg ik ook niet meer zit een trauma aan sporten bij mij en daarvoor is er eigenlijk niets dat echt helpt en over dat trouma heen komen gaat toch echt nog ff duren.

we komen er wel maar stapje voor stapje

19. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Ook even mee gelezen jeetje 4 jaar dat is echt niet niks. Maar je bent nu overtijd ben benieuwd naar je test hopelijk is hij positief. Duim voor je!!

20. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    kom toch niet wachten dit het resultaat ik denk wat te zien maar dat kan ook mijn hoop zijn.

WP_20140204_007.jpg

Deel Deze Pagina