Hi! Geen idee waar ik dit moet plaatsen. Denk dat het hier wel goed is. Zo'n 4 weken terug een miskraam opgewekt, waarbij ik na 2 weken geen bloed meer verloor. Controle echo was goed. Baarmoeder was schoon. Vorige week Dinsdag, woensdag en donderdag een positieve ovulatietest maar ook een licht positieve zwschapstest. Dus ik vermoed dat de ovutest reageerde op mn HCG. Heb ook nooit 3 dagen lang positieve testen. Sinds t weekend is deze niet meer positief. Afgelopen weekend zijn mn vriend en ik intiem geweest. Hierna een lichte bloeding, contactbloeding dacht ik. De keren daarvoor geen last van gehad trouwens. Gister verloor ik opnieuw een klein beetje bloed, rood. Sinds gister ook vage buikpijn. Nu vanmorgen wat meer bloedverlies. Lijkt me geen contactbloeding meer?? Hebben meer dames ervaring met bloedingen na een miskraam waarbij het bloeden al gestopt was? Een menstruatie lijkt me erg snel na 4 weken en na die ovulatietesten lijkt het me ook gek. Als het erger wordt of aanhoudt ga ik zowiezo de gyn. bellen maar voor nu hoop ik een antwoord hier te vinden. Groetjes!
Klinkt toch wel als menstruatie, en 4 weken na een miskraam klinkt ook niet verkeerd toch? Ik had mijn menstruatie 11 dagen na het stoppen van het bloedverlies na mijn miskraam vorige jaar (we ruim 5 weken veel bloed verloren, en de dag dat m'n hcg onder de 10 kwam stopte het bloedverlies ook. 11 dagen later ongesteld).
Maar die ovulatietest dan van vorige week? Heb toch maar even gebeld.. ze gaat het met de gyn overleggen.
Foto heb ik inmiddels verwijderd van mn telefoon. Had er wel 1 in een topic van me gezet... die was net zo donker als de controlestreep. De test daarna was donkerder als de controle streep. Ik denk ook dat hij reageerde door de hcg. Al liep hij in die 3 dagen wel heel iets op... Stel dat die test wel betrouwbaar was, dan zou ik nu niet al ongesteld worden. Dacht heel even aan een innesteling maar daarvoor vloei ik teveel denk ik. En een eisprong met resten HCG in je lijf kan niet toch? Als de testen niet betrouwbaar waren, moet ik toch eerst wel een betrouwbare ovutest hebben voordat ik weer ga menstrueren? Pfff... snap er niks meer van Hoop dat de echo morgen wat duidelijkheid geeft. Wil het nu inmiddels wel afsluiten.
Je cyus kan heel onregelmatig zijn hoor na eenmk. Tussentijds bloedverlies kan hier bijhoren. Dit kan ook zonder dat er een reden achter zit...
Das fijn om te lezen! Alhoewel ik ook niet zit te wachten op gerommel in mn cyclus. Toch hoop ik dat de gyn daar ook mee komt
Heb alleen de balie gesproken en die hebben niet zo heel veel informatie gegeven.. alleen dus dat de gyn een menstruatie een beetje snel vindt. Misschien in combi met de ovulatietesten van vorige week? Zal t morgen wel horen.. Balie noemde ook de negatieve uitslag van mn uitstrijkje (3a maar dan de ongunstige variant) Denk dat ze gewoon voorzichtig willen zijn.
Ze heeft geen resten vinden. Mn HCG geprikt, die stond op 6 dus mooi laag. Ze heeft er geen verklaring voor maar blijft erbij dat een menstruatie te vroeg is. Ikzelf zie gister maar als dag 1 van mn cyclus maar ga wel vroeg beginnen met LH testen. T voelt ook gewoon als een menstruatie. De buikpijn en hoeveelheid vloeien.
vreemd dat de gyn het te vroeg vond, ik werd precies 4 weken na mijn zeer moeilijke curettage met restweefsel ongesteld en was de volgende ronde zelfs alweer zwanger, gelukkig was je echo goed en waren er geen resten, het klinkt echt als een menstruatie wat je beschrijft. Hoop dat je snel duidelijkheid heb!!
Het klinkt inderdaad allemaal prima. En als een menstruatie, zou ook gewoon gaan tellen als een menstruatie! Heeft ze nog uitgelegd waarom het te vroeg was? Maar wel fijn dat alles er goed uitzag! Dat is het belangrijkste!
Ze vertelde dat de eisprong altijd op zich laat wachten. Zeker een week of 4. Dus menstruatie pas na 6 wk. Een bloeding zo snel wordt altijd afgedaan als menstruatie maar daarvoor heb je dus een eisprong nodig. De positieve ovulatietesten vorige week reageerden op mn HCG, dus een echte eisprong heb ik nog niet gehad. Misschien is er ook verschil tussen een spontane miskraam of het opwekken daarvan? Ze had iig nog nooit een vrouw in haar werk gezien die na 4 weken alweer een cyclus had. Anyway.. ben wel blij dat ze de moeite heeft genomen voor me. Zal vanzelf wel weer goedkomen
misschien bij een normale cyclus, maar die heb ik niet . En dat je min pas na zes weken een eisprong krijgt , dat geloof ik niet Er zijn hier genoeg meiden die vier weken na de mk al weer een positieve test in handen hebben