Weer fris ertegenaan!

Discussion in 'Zwanger worden' started by emmertje, Jan 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emmertje

emmertje Bekend lid

Jan 19, 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Gisteren laatste dag van mijn menstruatie gehad en joepie we kunnen weer! Ik vind het vrijen heerlijk en geeft me een boost om als ik moe ben toch nog ff....:) Ik en mijn vriend hebben van het weekend de slaapkamer helemaal opgeknapt, wij zijn er klaar voor, er past precies een wiegje naast het bed! Na de laatste keer negatief testen wil ik het nu anders doen. Geen honderdenéén ovulatietesten en vroege zwangerschapstesten, maar genieten van het intiem zijn en pas testen als ik overtijd ben. Ik slik wel vitamines, want dat voelt ook gewoon prettig. Fijn om hier af en toe te zijn en te lezen hoe het met de anderen gaat. Alle duimen draaien, voor ons allemaal!

Liefs, emmertje

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heel veel succes!!!

Wij zijn pas bezig (ronde 2) en vind het daarom nog moeilijk om mijn verstand op 0 te zetten en er niet aan te denken!!
    maar het is soms best vervelend, heb het eigenlijk alleen als ik hier op ZP ben...thuis valt het wel mee en op mijn werk denk ik er ook niet zoveel aan...tenzij ik weer eens de zwangerschapstesten van ons eigen merk moet vullen ahahahaha..Kruidvat!!

3. emmertje

emmertje Bekend lid

Jan 19, 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Hahaha dat laatste helpt inderdaad niet echt! Ik vind t ook vreselijk moeilijk, het ís ook vreselijk moeilijk om je verstand op nul te zetten..het wordt ons ook niet gemakkelijker gemaakt met andere zwangeren om ons heen bij wie het wel in 1 of 2 keer lukt, de verschillende vruchtbaarheidsmethodes etc etc..en op deze site te komen ook niet. Maar het is soms ook gewoon gezellig hier en fijn om te lezen dat het mensen bij wie t al zo lang niet lukt het toch wél lukt! En ik gun het iedereen (behalve degene die gewoon door blijven roken grrrrr)!

Jij ook veel succes meid!!! Ik hoor het wel van je ;)

Share This Page