Ik heb gisteren de hele dag het gevoel gehad dat ik ongesteld aan het worden was, vanaf gistermorgen al.. Ik dacht dus dat ik 's avonds wel ongesteld zou zijn.. Nu ben ik een dag verder en nog steeds niet ongesteld. Ook is de menstruatiepijn verdwenen. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus, mijn cyclus varieert van 30 tot 33 dagen..
Ik heb gisterenochtend een testje gedaan omdat ik er toen nog een heel goed gevoel bij had, maar deze was negatief.. Vaak word ik na de test ook direct ongesteld, dus dacht van nou daar zijn de duivels weer hoor! Maar mooi niet dus..
Ik heb vorige maand 2weken last gehad van menstruatiekrampen! Ook ik had 4negatieve testen! Uiteindelijk op dag 38 ongi geworden...helaas!!
Balen zeg!! Maar ik weet hoe het voelt want ik ben zelf ook 1 keer pas na 38 dagen ongesteld geworden.. Dan heb je zulke goede hoop en word je toch ongesteld!
Weet je wanneer je eisprong is geweest? Of ga je uit van gemiddelden? Ik had dit bij Thirza en dat is achteraf de innesteling geweest. Vervolgens pas 3 weken later (19 dagen overtijd) een positieve test, (maar mijn HCG steeg dus ook wel errug traag).
Ik heb al meer dan een week elke dag menstruatiepijn, en het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan gaan worden. Ben nu 2 dagen over tijd en nog steeds geduldig aan het wachten op me menstruatie.
En al meer nieuws,nog geen ongi? Ik heb ook al 2dagen een raar gevoel in mijn onderbuik! kan eigenijk niet zeggen dat het menstruatie krampen zijn, maar een raar irritant gevoel!! als ik uitga van een cycus van 38dg, dan ga ik deze week pas mijn ei krijgen! Vorige week ZO een erge pijn gehad, nog erger dan menstruatiekrampen en toen ik na de wc ging was mijn witvloed licht roze geworden....dacht dan ook dat de duivels eraan gingen komen.....toch zijn ze (gelukkig) weggebleven, en heb ik nergens meer last van op dat "zeurend" gevoel na!
had vorige maand ook ineens een langere cyclus. had ook al het idee dat mn ei later was (dat voel ik vrij duidelijk). ik kon altijd de klok erop gelijk zetten en nu ineens 3 dagen overtijd. niet makkelijk, maar na 2 negatieve tests was ik ook wel weer opgelucht om ongesteld te worden. heb het idee dat we deze maand hetzelfde grapje krijgen. voel al sinds vrijdag menstruatiekrampen, maar tot nu toe niks te bekennen en inmiddels op dag 27. voel me verder niet zwanger, maar ja... you never know.
same here.. redelijk regelmatige cyclus zoals je onder mijn banner kan zien, maar vandaag dag 30 en nog geen ongi te bekennen.. vanmorgen negatief getest dus zou het dan toch komen? ik had vrijdag echt onwijze kramp alsof het ieder moment kon beginnen en nu al paar dagen hele lichte kramp..en zere borsten (al wordt dat ook iets minder heb ik het idee..) irritant soms zo'n vrouwenlichaam!!! haha!