verdoving tandarts.. ik heb honger!

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hoi!

heb net een wortelkanaalbehandeling gehad.. viel reuze mee, maar nu zei mijn tandarts dat ik pas mag eten en drinken als de verdoving is uitgewerkt...

maar hoelang duurt dat? Ik heb zo'n honger, mijn kies was afgebroken en ik heb eigenlijk niets gegeten sinds gisterenochtend.. alleen een broodje.. was doodsbang dat ie verder zou afbreken! Hij is gelukkig wel weer helemaal mooi geworden.
    x

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    als jij denkt te kunnen slikken zonder je te verslikken stikken dan mag je eten drinken
    vaak heb je geen controlle en bijt je op wang en tong en dat voel je dan niet.
    hete thee kun je je aan branden

heb bijna jaar lang om de week behandelingen gehad dus weet wel t een en ander van verdovingen af

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Je kunt wel met een rietje iets van vla proberen te drinken.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ok! dan duik in nu de kast in.. bedankt voor je snelle reactie!

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hoelang dat duurt, verschilt wel een beetje per keer/per persoon/per type verdoving/per plek etc.. Bij mij kon ik de ene keer na een uur wel eten, een andere keer duurde het echt uren.

Het gaat vooral om de tong, en je gevoel: dat je je eigen tong niet kapotbijt of inslikt, en dat je voelt waar het eten zit en dan het niet te heet is.

Ik zou het eerst eens proberen met water drinken, en dan iets vooroverleunen als je slikt, dan valt je toch niet zo makkelijk naar achteren. Als dat lukt, heb je in ieder geval wat buikvulling. Met eten toch iets voorzichtiger zijn

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    m'n tong niet inslikken? brrrrrr

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wat vla met een rietje proberen?dan hou je met het rietje tevens je tong in bedwang en heb je toch iets in je maag. en kan je niet op je wang bijten ofzo.

Deel Deze Pagina