Weer gaan sporten, maar bezig met zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina Sanders, 22 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Waarom alles of niets?
    Misschien is het wel mogelijk 2 x pw naar de sportschool te gaan. Een keer in het weekend en een keer doordeweeks. Zo houd je het toch bij. En dan kan je tussendoor thuis nog wat trainen als je wil.

Van niets doen ga jij je naar wat ik lees niet gelukkig voelen. Dus lekker gaan trainen maakt je een gelukkige moeder :D Is ook goed voor je kind.

Leraje vindt dit leuk.
  2. K00

K00 Niet meer actief

@Nina Sanders wordt dit zo'n topic dat de ts niet meer gaat reageren :roflmao::roflmao:

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Huh, ik kreeg geen meldingen, tot ik getagged werd.. dat is stom. ik ga even bij lezen!

K00 vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Thanks voor de tips, ik ga HIIT en wat dingetjes op YT op zoeken.

Wat betreft in de avonden sporten: dat gaat hem sowieso niet worden. Ik zit meestal pas rond 20 / 20.30 en de wekker gaat om 5.30. Dan ga ik dus niet meer 's avonds sporten want voordat ik dan in bed lig.. bovendien heb je dan vaak ook nog adrenaline van het sporten en dat is ook niet bevorderlijk voor het in slaap vallen.

Dat van die 'strippenkaart' vind ik ook wel een goede optie. Dan is het misschien minder 'moeten'.
    Van helemaal niets doen word ik idd ook niet gelukkig.

K00 vindt dit leuk.
  5. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik doe een teamsport, met als afspraak dat ik mij aanmeld i.p.v. afmeld voor wedstrijden. Dan kan ik wel lekker trainen en pak ik maar de helft v/d wedstrijden mee. Dit is in de avond (woe 19.30 - 20.30 uur & vrij 20.30 - 21.30 uur). Op die dagen brengt mijn man m’n dochter gewoon op bed. Moraal van het verhaal, misschien 2 avonden sporten?

6. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ahhh, deze had ik nog niet gelezen. Dan is mijn reactie irrelevant.

Deel Deze Pagina