Mn kleine meisje is echt ziekjes. Ze heeft overgegeven,hele kleine rode plekjes op dr wangentjes,mega verkouden en benauwd daardoor. Heb de dokter maar gebeld want ze is al 2 dagen aan het rommelen met ziek worden maar tis nu zo erg dat ik haar zo niet het weekend in wil laten gaan. Vindt het zo zielig! Ze is echt zo beroerd mn kleine meisje! Ben benieuwd wat de dokter zegt! Hoop dat ze snel opknapt!
Tis ook echt zielig! Je staat er zelf zo machteloos tegenover he. Je kindje ligt ziek te zijn en t enige wat je kan is troosten. Voel me er zelf helemaal rot door dat mn meissie zo ziekjes is!
We zijn vanmiddag bij de dokter geweest en ze heeft een ooronsteking een aankomende waterpokken T arme meiske! Ze is er zo beroerd van! Huilen huilen huilen dat ze deed! Mn arme schatje! Ze eet en drinkt gelukkig goed maar ze voelt zich alles behalve lekker. Ze heeft nu een antibiotica en hopelijk knapt ze er snel van op!
Niet leuk als je meiske ziek is.... Gelukkig is Hugo niet vaak ziek, eigenlijk pas 1 keertje... Hopelijk is ze snel beter... Beterschap en Lieve krijgt 'n kusje van Hugo... Liefs Niki
Teun heeft het ook gehad Heb je gister al wat voor de jeuk in huis gehaald? morgen zijn de winkels dicht! zo nee ff langs de apotheek voor koelingsgel en van VSM kinderlotion deze combinatie met lauw douchen of bad heeft Teun errug geholpen hij zelf was er 4 dgn echt mee bezig. Suc6
Ja dat heb ik idd in huis! De waterpokken lijken of heel langzaam door te zetten of niet door te gaan zetten. Zit nog in haar netjeachter dr oor,en beetje de rug maar verder nog niet echt ergens. Kan het misscchien tegen gehouden worden door de AB die ze nu heeft voor dr ooronsteking?
Teun had eerst een week ab voor zijn oorontsteking en ging toen over naar de waterpokken hij had ook de meeste op zijn gezicht. je kan ze ook in smeren met sudocreme...vooral in de luier grens dan...daar had Teun ze ook en dan drogen ze sneller uit.... sterkte en anders morgen gewoon ff langs de ha gaan
Ik moet straks eventjes terug naar de dokter omdat er achter op haar hoofdje nu een grote rode vlek zit en heb het idee dat het jeukt bij Lieve. Als ze me nu kunnen zeggen wat het is dan weten we dat een beetje. Ze is gelukkig verder weer vrolijk en zit vol fratsen weer haha!