Ahh das idd goed klote.. Sommige mensen zouden echt geen auto mogen rijden.. G*dver 900 euro.. Das nogal...
precies wat jij beschrijft is vorig jaar mijn moeder overkomen. ook iemand die uit tegengestelde richting vlak voor haar langs de weg overstak en zij reed ook 60 waar je 80 mag, omdat ze nog optrok. zij is er toen vol op gereden en heeft vanalles in haar lijf gebroken. auto was total loss. ik vind het vreslijk kl**e wat er is gebeurt, maar meid je hebt een engeltje op je schouder gehad hoor
jep, ik weet het. Wat erg voor je moeder! Heeft ze er nog last van? Ik week meteen uit, ook al stonden er betonnen dingen. Was wel moeilijk moet ik zeggen om uit te wijken terwijl je weet dat je je auto dan sowieso kapoere rijdt.
Echt het het lijkt alsof mensen in hun eigen zombie wereld zitten. Ze lopen in gedachte en knallen bijna tegen je op. En op de weg is het de laatste tijd ook schrikbarend hoe niet nadenkend en dromend mensen achter het stuur zitten.
oh man , dat is balen zeg! Gisteren ben ik ook op een haartje na gemist door een of andere $%*# terwijl ik stil stond bij een rood verkeerslicht :-s Meneertje was druk aan het telefoneren ..... grrr
ik ben blij dat je die keuze gemaakt hebt hoor. mijn moeder had haar schouder en 2 ribben en haar borstbeen gebroken. ze heeft een uur in de auto vastgezeten en 1 week op ic gelegen. in totaal 3 weken ziekenhuis. nu slaapt ze rechtop en haar artsen hebben haar verteld dat ze ervan uit moet gaan dat ze nooit meer zal kunnen liggen. haar borstbeen is scheef terug aangegroeid, dus helaas nu altijd pijn. heel heftig en moeilijk, maar oh wat zijn we blij dat ze er nog is