pffff! word er moe van...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mukkie11, Dec 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    we hebben een soort van besloten om voor een tweede te gaan maar dat is nog niet zo eenvoudig... ;)

ons mannetje van bijna 17 maanden is een leuk gezellig ventje, fel en energiek en dus ook met slapen zoooooo lastig!!! hij kan alleen slapen als we hem al in slaap hebben gewiegd (dat gaat opzich snel) en dan overleggen in z'n bedje...we hebben al alles geprobeerd maar niets helpt. standaard na een uur of hooguit twee wordt hij wakker. dan is het een heel gedoe hem weer in slaap te brengen in z'n bedje. soms zijn we zelfs 5 keer per nacht bezig. je begrijpt 't al: van slapen komt er tot nu toe niet veel en dus blijft er bar weinig tijd over (en kans) om "iets" te doen...:(

afgezien van de wens een tweede kindje te krijgen, zou het ook fijn zijn als manlief en ik wat meer tijd hadden als man en vrouw met elkaar. mijn man is muzikant en is veel weg tot laat. maar dan ben ik al 3 keer zeker opgestaan voor de kleine en soms ben ik zo op dat hij in ons bed ligt...

ik word er onderhand 'n beetje simpel van maar weet ook geen oplossing! je kan je ook niet echt overgeven als je steeds alert bent of de kleine niet wakker wordt...

2. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    hoi hoi

ik weet helemaal hoe jij je voelt!
    mijn zoontje word deze maand 18 maanden. en we willen eigenlijk ook voor een tweede gaan.
    maar ook ik heb een zoontje die vaak 's avonds slecht slaapt, en 's nachts soms ook nog wel 2-3 keer komt! dus ik slaap weinig en ben veel moe, en ook geen puf om dan te "klussen".
    deze maand hebben we het gedaan rond de ei volgens mij berekeningen maar denk niet dat het wat word. maar wat lastig he?

ben je niet bang dat je straks met een tweede helemaal niet meer aan slapen toe komt?
    dan heb ik nu een beetje dan zul je zien, word de 1 wakker, en heb je die stil, komt de volgende alweer, enz.
    daar ben ik een beetje bang voor.
    maar aan de andere kant zie ik dat dan wel weer!

nou succes met het gaan voor de tweede!

liefs
    keina

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ja ik ben er wel een beetje bang voor dat mocht er een 2e komen, we helemaal niet aan slapen toekomen maar idd dat zien we dan wel weer haha! nu is het vooral het pribleem dat we moeilijk met z'n tweetjes alleen zijn en da's wel handig als je wil 'klussen' hihi! nu (ik durf het niet te zeggen) is de kleine stil tot nu toe maar manlief werkt vanavond (muzikant) en je zal zien dat wanneer hij thuiskomt, meneertje al niet meer slaapt...dist is nu ff het probleem voor een tweede maar ook omdat we best behoefte hebben om ook eventjes man en vrouw alleen maar te zijn...!

jij ook succes!hoop dat het gelukt is deze maand!

Share This Page