Ben niet bezig met zwanger worden, maar vraag me toch af bij wie randjesfietsen heeft geholpen. Bij mij heeft het twee keer tot een zwangerschap geleid. Bij de zwangerschap van de oudste waren we al bijna een half jaar bezig toen ik van randjesfietsen hoorde. Toen uitgeprobeerd toen ik weer een positieve ovulatietest had en tadaaa ja hoor zwanger! Toen we voor een tweede gingen, had ik bij de eerste ronde weer een ovulatietest gebruikt en zodra die positief was weer randjesgefietst. En wederom twee weken later zwanger! Ik vraag me af of het toeval is dat ik gelijk daarna zwanger was. Wij hebben overigens twee jongens. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Randjesfietsen helpt wel degelijk om sneller zwanger te worden. Kijk maar eens op Google. Je kunt daar enorm veel positieve verhalen vinden. Klaarkomen ná je man (en NIET ervoor) is zowiezo al een goed idee, en het randjesfietsen versterkt het "zuigeffect" nog meer. Maar laat ik eerlijk zijn: verwacht er niet té veel van. Het kan een zetje geven (het verhoogt je kansen met een paar procent), maar als je vruchtbaarheidsproblemen hebt, haalt het niet veel uit.
zou best kunnen, maar voor mij ook teveel gedoe. vraag me af of ik uberhaupt wel ben klaargekomen tijdens de verwekking van de kids. denk het wel, maar het is nooit echt een must voor mij. bij mij racen die zaadcellen naar binnen, dus geen speciale technieken voor nodig. maar als dit niet het geval was geweest bij mij, zou ik het zeker proberen.
Hier volgens mij klaargekomen na mijn man en het was deze keer in 1x raak. Bij mijn dochter duurde het 8 maand. Maar of het daar door komt...
Het zal best het 'extra zetje' geven, net zoals dat je ná je man moet klaarkomen, maar dan nog denk ik dat je ook gewoon geluk moet hebben. Bij mijn dochter raakte ik in ronde één zwanger en achteraf bleek dat ze verwekt is tijdens een vlugertje in de auto, waarbij ik niét ben klaar gekomen.
Ik denk dat het meer berust op toeval dan op echt bewezen feiten. Ik krijg altijd een hoogtepunt na mijn man, soms wel meer en wordt er niet sneller zwanger van. Bij degene die de techniek toepast en zwanger raakt, super!
haha indd.. ik heb de afgelopen maanden zo vaak elke keer na de sex blijven liggen, en meerdere keren klaar gekomen. nou t heeft nog niks geholpen
Neen, dat is zeker niet zo. Hier is zelfs onderzoek naar gedaan, en er kwam (verrassend!) als conclusie naar voor dat een hoogtepunt VOOR je partner je baarmoedermond zelfs afsluit! Indien er interesse is dan duik ik hier wel 'ns in de bieb en post ik wat stukken tekst. Het helpt dus wel degelijk, maar zoals ik al eerder zei, het is geen wondermiddel. Het verhoogt je kansen wat. Maar het is geen garantie en/of noodzaak. Je kunt dus best van een vluggertje in de auto zonder hoogtepunt zwanger worden.
mij teveel gedoe ik probeer t gewoon leuk te houden sex moet leuk blijven en niet alleen als doel hebben om zo gauw mogelijk zwanger te worden,tuurlijk wil ik t ook heel graag maar meestal duurt t toch gemiddeld een jaar
Hmmm dat van dat hoogtepunt voor je partner dat wist ik ook niet.. En ik word ook chagie als ik het uitstel en het dan niet meer lukt hoor haha
Dat is ook het belangrijkste en moet je ook blijven doen... Maar ik merk nu dat ik na 1 jaar daar minder mee bezig ben.. Nu wil ik gewoon dat het lukt...
Eerlijk gezegt kom ik niet altijd klaar. Dus denk je niet hoeft klaar te komen om zwanger te raken.. Ook wel is behoort zodra je man klaar komt zelf met de benen ophoog het langer binnen blijft tja lastig hoor
ik heb t nog eens goed opgezocht op internet t word niks voor mij teveel gedoeik hou t maar bij de ouderwetse manier