Ik mei 2004 ben ik gestopt met de pil. Mei 2005 ben ik bevallen en april 2006 ben ik weer begonnen met de pil. We waren eigenlijk van plan om voor een 2de te gaan, maar omdat ik niet al te lekker in mijn vel zit hebbe we dat idee maar even in de kast gezet. Nu ben ik dus weer begonnen en ik moet zegge dat ik nu veel vaker hoofdpijn heb. De eerste maand ben ik zelfs de hele maand "vies" geweest hihi. Ik zit weer aan de microgynon 30 . Herkent iemand dit en is dit gewoon wennen denk je?
he, ik heb het standaard in mijn stopweek. sinds ik ben overgegaan op de Nuvaring is het wel een stuk beter geworden maar over gaat het volgens mij niet.
He meid wat vervelend dat je nu weer zoveel hoofdpijn hebt. Ik herkende eigenlijk van mezelf heelmaal geen symptomen van de pil, totdat ik stopte. Een werld ging open! Minder vaak hoofdpijn, minder moodswings, libidoverhoging! Misschien overleggen met de dokter, voor een lichtere pil? Ik had zelf ook de microgynon 30. Liefs Sinnamon
precies datgene wat jij zegt, bijna geen hoofdpijn meer, niet meer van die wisselbuien, en idd zelf veel (maar dan ook echt veel meer ) zin in ... hebben mij al doen besluiten om mocht het zover zijn ik ook niet meer terug aan de pil ga...(hij laat zich tegen die tijd helpen gelukkig) maar als je nu weer zoveel last hebt, zou ik als ik jou was overwegen om andere anticonceptie middelen te gaan gebruiken, of over op een andere (lichtere) pil... veel succes
ik wil alleen de pil.. verder niets anders.. Een lichtere mag ik niet ivm verhoogde kans op borstkanker (zo is mij jaren geleden verteld)
http://www.anticonceptie-online.nl/nieuwsbrief%2022%20juli%202002.htm mischien toch nog eens een second opinion???? succes in ieder geval
nee, dit weet ik wel inderdaad.. thanks, dat heeft mijn arts ook gezegd. Maar omdat ik zelf binnen de groep met groter kans op BK zit, werd het afgeraden. Haha.. tsja, laat ik dan maar het zekere voor het onzekere nemen toch!