weer gestart

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sam mv kylian, 25 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoihoi,

ook ik ben weer in de MMM beland.
    we hebben al 1 wondertje van 1 jaar oud en zouden graag een tweede kindje willen.
    maar aangezien kylian ook via de MMM gekomen is. Even in het kort het verhaal; 3 jaar lang hebben we daarover gedaan. ik heb pco dus de hele wandel gehad. eerst clomid, maar daar was ik resistent voor, toen een laparoscopie en heeft de gyn een heleboel cystus weggebrand om te kijken of ik dan een eisprong zou krijgen, toen clomid en puregon, maar toen blies ik haast mijn eierstokken op, toen alleen spuiten met puregon en pregnyl. toen naar een ander ziekenhuis voor IUI, dat hebben we 1 keer gehad en was niet gelukt. toen voor de tweede IUI, maar een echo gehad en daaruit bleek dat er geen eitje aan het groeien was zoals ze konden zien ds moest weer wachten op de volgend ongi en dan weer overnieuw beginnen met spuiten.
    dat was echter niet meer nodig want toen zat ons wondertje in mijn buik :) :) :)
    dit is het verhaal in het jkort.

nu willen we dolgraag een tweede kindje en zijn gisteren naar de gyn geweest. die heeft weer een echo gemaakt. nu heb ik weer provera meegekregen voor 14 dagen en daarna moet ik 5 dagen 50mg clomid slikken. hij wil toch proberen of dat nu wle aanslaat. soms wil het bij een tweede dat je er dan niet resistent voor bent. dus we beginnen van voor af aan.
    en nu maar hopen dat de clomid nu wel zijn werk gaat doen.
    weet alleen niet meer precies hoe het nu zat, je slikt de clomid 5 dagen en wanneer volgt dan als het goed is ongeveer je eisprong als je die krijgt???

liefs sam

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi sam!
    welkom hier!
    bij clomid is het bij iedereen verschillend wanneer de eisprong is.
    ik slik nu voor de 4e ronde clomid 50 mg. en heb 1keer ei op cd 17 gehad, 1keer op cd 19 en 1keer op cd 23... nu wacht op mijn 4e eitje.
    het beste wat je kan doen is volgens mij, vanaf cd10 om de dag vrijen.
    je kunt natuurlijk ook tempen of ovu-testen gebruiken...
    heel veel succes met je eerste ronde voor de 2e!!!
    liefs elfje

3. sam mv kylian

hoi elfje,
    thanxx voor je vlugge antwoord.
    ik moet idd zoizo ook gaan tempen dus dan kan ik het ook wle zien, maar ik wil liever het zekere voor het onzekere nemen en beter te vroeg gaan klussen he :) :)

liefs sam en jij ook veel succes he

4. he Sam,

Spannend weer. Hopelijk slaat de clomid nu weer aan, dat zou toch wel heel mooi zijn!

Ik wens je veel succes,

Liefs Meisje

5. sam mv kylian

hoi meisje,

dank je wel hoor.

liefs sam

Deel Deze Pagina