Meteen na eisprong aantal dagen last van kramp/rug/borsten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by DonEnzone, Jun 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

Apr 24, 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb er al over gegoogled maar meestal ging het dan over ovulatiepijn die 1 of 2 dagen aanhield...

Ik heb 5 juni mijn eisprong gehad, gevonden door te tempen, en vanaf de dag erna zeurende krampjes in mijn buik gehad, last van mijn onderrug en gevoelige borsten/tepels.
    De krampjes zijn na 5 dagen ongeveer wel opgehouden maar de rugpijn blijft en mijn borsten worden steeds pijnlijker.
    Komt het vaker voor dat je nog dagenlang "last" blijft houden van de eisprong? En duurt dit dan tot de menstruatie?

Ik verwacht trouwens niet zwanger te zijn. Ik heb 1 juni savonds seks gehad en daarna pas weer op 6 en 7 juni.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Ik heb vanaf m'n eisprong tot m'n menstruatie gevoelige borsten. Dus ja deze symptomen zijn normaal.
    Goed teken voor je! Hoop dat je ondanks pcos snel zwanger bent!

3. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

Apr 24, 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dank je!
    Ik hoop het ook, hou er wel rekening mee dat er een grote kans is dat ik hulp nodig ga hebben.. maar eerst maar eens zelf proberen 😊

4. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Ja hoor ik heb het zelf ook altijd houd bij mij ook vaak aan tot ik weer ongi ben.

5. MwMariska

MwMariska Actief lid

Jun 8, 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Is geen reactie nav jou bericht maar wilde even zeggen dat toch kans is spontaan zwanger te raken ondanks pcos! Ik hoop dat je binnenkort ook positief mag testen. Succes

6. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

Apr 24, 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja ik blijf er ook heel positief onder hoor, ondanks de pcos :)
    Ben er natuurlijk ook pas 2,5 maand echt mee bezig natuurlijk.
    Ik ben eigenlijk al heel blij dát ik een eisprong gevonden heb! Vooral omdat ik hem pas vond op dag 46.
    Toch een soort bewijs dat het mogelijk is.

Nog gefeliciteerd trouwens, Mariska ;)

Share This Page