hoe/waar digitaal fotoalbum maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Lavendel82, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    wie heeft er ervaring met het maken van digitale foto albums?
    ik wil namelijk een boek maken van en voor onze kleine meid.
    Waar kun je dat het beste doen, via een winkel of via een site?

Nou hoorde ik van iemand over Albelli.nl, weet iemand of dit een goede is?

Ik ben op zoek naar een programma met veel mogelijkheden, maar die niet te ingewikkeld is. En daarbij moet de prijs natuurlijk ook leuk zijn.

Hema valt bij mij af. Daar heb ik een slechte ervaring mee in het voorjaar.
    Verder heb ik twee jaar geleden een keer bij de Albert Heijn laten maken. Prijs en kwaliteit was goed, maar het programma vond ik niet altijd even prettig.

2. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik wou net Hema zeggen, daar doe ik 't altijd :D

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik doe alles altijd bij het Kruidvat. Foto's, fotoalbums en fotocadeaus. Bevalt me uitstekend.

4. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik heb er 1 besteld bij Albelli, erg fijn programma en goede kwaliteit. Had m'n album toen ook opgehaald bij de fabriek in Den Haag, was erg mooi om te zien.

Laatst heb ik ook een boek gemaakt voor m'n dochtertje, bij de Bijenkorf (voornamelijk omdat ze toen een goede aanbieding hadden). Ik vond het programma ook erg makkelijk en de kwaliteit was goed..

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

www.extrafilm.com

Heeft nu een andere naam maar die zijn heel goed! Ik heb daar al vanalles besteld, kaartjes, albums...

Je kan het ook laten opsturen en achteraf betalen per overschrijving.

Grtjs

6. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik laat het maken bij www.myphotobook.nl vooral met hoogglansafwerking is hij erg mooi.

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik doe dat altijd bij Hema, vind het een fijn programma

*Edit: lees net dat je niet via hema wilt*

8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.275
    6.744
    113
    En laat Hema nu van dezelfde afdrukcentrale gebruik maken als Albelli... Voor die prijsklasse vind ik Hema en Albelli toch wel het beste en ze hebben regelmatig kortingsacties. Als je niet tevreden bent, dan is de service ook goed.

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    met de Hema ging het gewoon niet goed, en de service mbt de klacht vond ik echt zeer slecht. Misschien had ik gewoon pech bij de hema...

belangrijkste vind ik toch wel dat het programma makkelijk te gebruiken is.

Denk dat ik toch eens kijk naar Albelli. De andere sites zeggen mij eigenlijk niets, wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet goed zijn. Zal ze wel even bekijken.

bedankt voor jullie reacties, als er nog meer ervaringen zijn hoor ik dat nog graag.

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik gebruik altijd TNT post...handig in gebruik en makkelijk programma waar veel mee kan...
    Hebben vaak ook leuke kortings acties en bonnen...

Succes!!

Liefs Pien

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    wist niet dat zij ook al fotoservice hadden, kga eens kijken!
    en gefeliciteerd met je zwangerschap!:)

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

albelli is de beste. :) Dat vind ik, maar dat is ook al eens uit consumentenonderzoek gebleken (ik weet alleen niet meer waar ik dat heb gelezen). Ik bestel alle boeken bij albelli en heb er inmiddels zo'n 5 in de kast liggen geloof ik. Ben nu toevallig met de 6e bezig. ;)

Oh ja, er is wel 1 keer wat fout gegaan met de teksten. Maar toen kreeg ik gewoon een nieuwe. En ik heb zelfs een keer een mail van ze gehad dat er mogelijk iets fout was gegaan met 1 van mijn boeken omdat deze was gedrukt in een periode dat de machine mogelijk niet goed was ingesteld. Of ik even mijn boek wilde controleren, dan zou ik eventueel een nieuwe krijgen. Erg netjes dat ze iedereen gingen mailen vind ik. :) Maar ik zag niets raars aan mijn boek.

13. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hier een Albelli-fan. Leuke achtergronden en plaatjes en als je je aanmeldt voor de nieuwsbroef krijg je regelmatig 15% korting

14. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Ik heb onlangs een boek besteld bij Albelli maar het viel onwijs tegen. Niet zozeer mijn fotokwaliteit maar echt de achtergronden etc. Foto's waren donker en de kleuren van de achtergrond ook niet mooi helder. Beetje viezig. Ze verlenen wel goede service want ik kreeg direct een nieuw boek opgestuurd, maar helaas is deze niet veel beter. Ik ga weer over op Hema. Daar ben ik zeer tevreden over. Alleen heeft Albelli meer keus in achtergronden..vandaar dat ik nu overgestapt was. Voor mij geen Albelli meer..

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hm ja, ik gebruik geen achtergronden. Vind ik veel te druk met de toch al drukke foto's. Wel een keer een zwarte achtergrond gebruikt trouwens, bedenk ik me nu. Maar dat ging gewoon prima. Mijn foto's worden ook altijd gedrukt zoals ze op de computer weergegeven worden.

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb laatst een album gemaakt via albert heyn omdat ze daar een kortingsactie hadden.

Vandaag binnengehad en echt topkwaliteit!

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    kortingsactie, altijd leuk! hema heeft nu ook een actie, 2e boek met korting. Maar dan moet het hetzelfde exemplaar zijn. Dat vind ik dan weer jammer.

@ Albert Heijn, die heeft ook mooie kwaliteit, alleen het nieuwe programma vind ik niet goed mee te werken.

@ Albelli, kun je bij hun ook foto op de voorkant vh boek laten plaatsen? Dit kan ook nl. niet overal, of je moet er extra voorbetalen (hema)

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja, die tweede voor de halve prijs actie vind ik stom. Ik ga echt geen 2 dezelfde fotoboeken bestellen.

Bij albelli kun je een foto op de voorkant plaatsen, maar dat kost wel extra geld. Hoeveel weet ik niet uit mijn hoofd, want ik doe het niet.

Ik heb trouwens net het programma van de hema uitgeprobeerd, maar ik vind het echt een stuk slechter dan die van albelli. Albelli is veel smaakvoller in de layout en heeft fijnere opties om mee te werken. Verder bleek de prijs uiteindelijk nauwelijks te verschillen, dus ik ben toch maar verder gegaan met mijn albelli boek. Toevallig kwam er een kortingscode in een banner op zwangerschapspagina voorbij. :D

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    wordt nou toch nieuwsgierig naar albelli...

20. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik ben ook erg tevreden over Albelli,Als je er een beetje tijd insteekt en wat gaat oefenen kun je de leukste dingen doen.Kijk ook eens op hun site voor inspiratie.Er stta precies bij hoe ze het gedaan hebben.En de hoogglans van de bladzijdes is ook erg mooi.Kost wel wat meer maar je foto`s komen nog mooier uit!

Deel Deze Pagina