Bobike rekje over na monteren

Discussion in 'De lounge' started by Mariska121, Aug 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mariska121

Mariska121 Actief lid

Jul 2, 2007
    415
    0
    0
    Hey dames,

Wie van jullie hier heeft de Bobike Maxi + ? Gisteren hebben we die aangeschaft maar nu zit er een soort van rekje bij waarvan ze zeiden dat het was om de riempjes te verstellen maar we hebben geen idee hoe die er op/naast/tussen moet. Helaas geen plaatje in de gebruiksaanwijzing dus wij komen er niet verder mee. Helaas zijn de riempjes van het zitje te kort, zelfs op de kortste verstelling ;)

Wie van jullie heeft dit zitje en kan me vertellen hoe ik de riempjes nog korter kan maken. Nu zal ik de riempjes achter zijn nek moeten kruisen om ze op de juiste maat te hebben, maar dat ziet er niet echt fijn uit met een blote nek en geeft ook een raar beeld moet ik toegeven :p

Liefs

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,074
    2,220
    113
    Brabant
    zijn ze te kort of te lang? heb je ze echt allebei helemaal dubbel zitten?

wij hebben hetzelfde stoeltje, maar kan me geen rekje herinneren? maak even een foto:)

3. Mariska121

Mariska121 Actief lid

Jul 2, 2007
    415
    0
    0
    Ja, de riempjes zitten echt helemaal dubbel en zijn veel te lang nog. Mijn zoontje heeft nu maar 86 en is zon 12 kilo dus volgens mij is dat ook het probleem niet :p

Ik zal een foto te maken en proberen te posten.

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,074
    2,220
    113
    Brabant
    de riempjes verstel je aan de achterkant he?

5. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Is dat rekje niet wat aan de achterkant van t stoeltje moet? Daat die lusjes van de riempjes in? Bij mij hangt er een regenhoes aan haha

Share This Page