steken in schaamstreek

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hai!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zou volgens de berekeningen vandaag mijn eisprong hebben. Ik heb een cyclus van 27 dagen en ben pas weer regelmatig gaan menstrueren vanaf april 2006, na langdurig prikpil gebruik. Ik heb mijn laatste injectie in september 2005 gehad.

Ik heb vorige week veel geklust met manlief en de laatste keer was 20 augustus, dus twee dagen voor mijn eisprong. (ik ga uit van de berekeningen, ik heb nog nooit een ovulatietester gebruikt of zo).

Ik merkte gisteren aan mezelf dat ik heel emotioneel was. Kreeg ook huilbuien en zo en toen ik vanochtend op stond, had ik echt van die ongi krampjes. Ben ook duizeling en een beetje zweterig maar heb geen koorts. Ik heb ontzettende steken in mijn vagina. En mijn tepels zijn gevoeliger dan anders...Lijkt dus een beetje op beginnende ongi maar dat kan niet want heb vandaag mijn eisprong!

Komt dit bekend voor bij iemand?

Ik moet helaas zo naar mijn werk, maar kan niet wachten om vanavond dit forum te openen...

Aoife

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Tja het zou ook gewoon van je eisprong kunnen zijn. Ik had de ene keer dat ik er niks van voelde en de andere keer voelde het als een naderende ongi compleet met steekjes. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

3. Niet meer actief

hee harley,

dank je voor je antwoord. ik denk inderdaad dat het mijn eisprong is. zo langzamerhand komt de hele menstruatie weer op gang en volgens mij ben ik er nog niet helemaal aan gewend

Aoife[/i]

4. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Dat zal het inderdaad wel zijn. Succes ermee!

Deel Deze Pagina