Weer grote pinbedragen..

Discussion in 'De lounge' started by Veera, May 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,228
    0
    36
    leuk voorbeeld ook dat je dochter mee krijgt zo...

2. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    Ik snap niet dat je dat fietsverhaal geloofd.
    sorry hoor. Ik heb nog nooit 120 euro voor een reparatie aan een band moeten betalen.
    en dat had hij gewoon bij de fietsenmaker kunnen pinnen.
    Laat je toch niet in de maling nemen meid.

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ok dat bedrag voor een reparatie is wel hoog maar ik kan er best inkomen dat sommige kleinere zelfstandigen geen pin hebben of ze rekenen je de kost aan die het hun kost om met kaart te betalen.

4. Natuurlijk heeft iedereen zijn ervaringen en meningen.
    Dat mag ook.

Maar het is niet zo vind ik dat een verslaafde altijd een verslaafde blijft.
    Er is kans op terugval en vertrouwen moet je weer winnen.

We kennen hier niet het hele verhaal maar vind wel dat er erg in haar vriend zijn nadeel word gepraat.

TS sterkte met alles!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Het ging om het wiel, niet om de band. Maar goed, dan klopt 120 nog niet als de fiets al niet eens zoveel kostte...

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik denk dat je donders goed weet hoe de zaken ervoor staan. Aangezien dit al je tweede topic is. Je hebt al veel advies gehad. Dit is ook niet je eerste ervaring. Jij bent de enige die de keuzes kan maken voor jou en je dochter. Gebruik je verstand. Ik denk dat je wel weet wat je het beste kunt doen. Sterkte.

7. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Precies 2 maanden geleden had meneer nog diepe schulden en was nog volop aan het gokken( goed dat de schulden nu weg zijn btw) maar geloof je nu echt dat hij ineens 'genezen' is..

Echt, je haalt je zoooooveel ellende op de hals
    Ik vind het zo jammer dat je het niet ziet

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ook ik vind dit erg ongezond klinken. De uitspraken die je doet, je zet jezelf zo achter je partner ipv ernaast. Is jouw dochter niet van hem? Op deze wijze vind ik dat je niet over een gelijkwaardige relatie kn spreken.

Je geeft aan dat jij de toeslagen ontvangt en hiervan spullen oor jou dochter mee koopt. Met een inwonend minderjarig kind (of hij nu de vader is of niet) ben je automatisch elkaars belasting en toeslagpartner. Jullie moeten wel zo weinig samen verdienen om nog voor toeslagen in aanmerking te komen. Ik weet niet over welke toeslagen je spreekt maar hou er rekening mee dat je misschien toeslagen ontvangt waar je wellicht geen recht op hebt.

9. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    #69 Sandana, May 21, 2016
    Last edited: May 21, 2016
    Veera... ik denk dat jij en hij keuzes moeten gaan maken.

Dat van die fiets is gewoon heel makkelijk na te gaan. Dat is echt te makkelijk. Vraag welke fietsenmaker het was en check het. Ik neem aan dat je dit ook gedaan hebt met wat je schrijft? Zo nee, dan wees niet bang om eventueel slecht nieuws te krijgen en ga het toch doen. Je hebt pas rust als het bewijs er ligt van of het echt een reparatie was of niet. Plus... je ziet dat toch aan zijn fiets neem ik aan??

Helaas, als hij kiest voor het gezin ipv gokken dan JA, hij zal elke cent moeten verantwoorden ZONDER tegensputteren. En hij moet vóóraf uitgaven met je bespreken, niet achteraf zoals nu met het zogenaamde fietsgeval. Alleen met openheid van zaken kun je vertrouwen herwinnen.
    Vrienden, kennissen en familie moeten hier ook van op de hoogte zijn zodat zij hem ook ter verantwoording kunnen roepen indien nodig.

Veel sterkte en succes.

Share This Page