Weer happy...........

Discussion in 'Zwanger worden' started by butterfly24, Jun 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik vond zeker niet dat je vreemd overkwam! Ik denk dat er veel mensen zijn die zich herkennen in je verhaal...
    Het is taboe om te zeggen dat je jaloers bent op de zwangerschap van andere mensen maar ik denk dat veel mensen dit soms hebben. Wat NIET wilt zeggen dat je het die andere niet gunt hè!
    Maar je wilt het zelf ook zoooo graag en wachten duurt zo lang en je wilt graag dat er ook aandacht is voor jouw gevoelens!

Ik zie niet in wat daar vreemd of ego aan is! ;)
    Dus als je je nog eens slecht voelt, let us know! Je mag ook altijd een PB'tje sturen hoor! ;)

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Die nieuwe testen van de kruidvat zijn echt helemaal wit als het negatief is hoor! Ik zou dus zeggen dat, ookal is het streepje licht, je toch echt zwanger bent! En over je klusdagen, het kan ook zijn dat het ei later is gesprongen de de zaadjes gewoon hebben gewacht, de datum waarop je sex hebt is dus lang niet altijd de datum van bevruchting. Dus wie weet is het nog heel pril ,aar ik denk dat je zwanger bent!
    Liefs,
    Marijn

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Idd een streepje is een streepje
    Vind het echt spannend voor jullie!

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    hey meis,

Ik heb getest vanmorgen...

Ik denk dat mijn zwangerschap nog heel pril is gewoon!

Had vorige week vrijdag een positieve ovulatie test voor de tweede keer, maar FF gaf mijn ei toen die maandag ervoor!

Misschien is mijn ei echt pas vrijdag 2 weken geleden...

Want nu heb ik weer een lichte lijn!

Ik denk nu dus zelf wel echt zwanger, maar heel kort nog!

Ga vrijdag of zaterdag nog maar weer eens testen!

Maar denk nu wel echt dat die testen gelijk hebben, en dat ik en jij dus ook wel echt zwanger zijn!

Meid ik duim!

xxx

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    hey, ik heb het ook meegemaakt. wij hadden op 14 februari getest (niet alleen valentijn maar ook de verjaardag van mijn vriend) een heeeellee vage streep dus wij gingen er vanuit dat het niets was. toen kreeg ik bloedverlies... een heeeeel klein beetje en dit een aantal dagen na elkaar. maar omdat ik net gestopt was met de pil ging ik er vanuit dat dat mijn ongi was, dat de hormonen nog niet helemaal uit gewerkt waren en dat mijn ongi daarom niet goed doorzette. op 2 maart toch maar effe opnieuw getest omdatik steeds misselijk was en pijne borsten had enzo... wat denk je? Dikke vette streep! was toen al 7 weken :D

dus ik zou je durven feliciteren! ik zou zeggen wachten niet te lang met testen!

het lekkere is wel dat als je al 7 weken bent voor je erachter komt dat die eerste 13 "cruciale" weken zo om zijn :)

6. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ik heb 2 weken geleden 2 testen van de apotheek gedaan en die gaven ook een vaag streepje, zelfs mijn vriendin die twijfelde. maar helaas ik werd ongie. ingedroogd dus. maar ik hoop voor jou dat het natuurlijk wel iets is. wij gaan gwoon weer een ronde verder!
    succes

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Meiden, ik heb de verloskundige gesproken heel het verhaal verteld en alles
    Mijn lijntje van mijn test is netjes blauw zoals de controle streep
    Bij een indrooglijntje is tie vaak grijs...

Omdat ik natuurlijk van af het weekend al een lichte test had en nu weer, zegt de vk een streep is een streep, en datr betekent dus echt zwanger!

Dus de kruidvat testen liegen niet naa rmijn idee!

Ik hoop voor jou meis dat je ook zwanger ebnt butterfly, ziet er steeds hoopvoller uit nu voor je!

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik kan jullie vertellen dat ik zwanger ben :D :D :D :D :D
    Ik heb vandaag weer een test gedaan en die was weer vaag. Ben op de fiets gesprongen om een CB digitaal test te halen. Het was zooooooooo spannend, ik durfde niet te kijken en was helemaaaaaaaaaaal verbaasd. Ik heb met grote ogen wel 5 minuten naar het schempje gekeken, het stond erg echt ZWANGER. Ik kon en kan het eigenlijk nog niet goed geloven. Iedereen was mega blij! En ik het aller meest :D

9. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Gefeliciteerd!

10. mona23

mona23 Niet meer actief

proficiat meid, maak een leuke banner aan zou ik zeggen.
    Nu zijn jullie met z'n drieën zwanger,leuk

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Butterfly, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd en nu maar lekker genieten!

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    butterfly:

hatrelijk gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van.

groetjes puck

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ooooh super! Een hele dikke proficiat allebei!
    Ben zooo blij voor jullie!

Geniet ervan! :D In maart worden jullie mama's! Héérlijk...

Lieve groetjes, Elke

14. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Meiden,

Ik wil jullie allebei heel erg feliciteren, die kruidvat testen zijn mijn favoriet ;)

Geniet ervan!

Share This Page