Goedemorgen dames Ik mag vertellen dat ik na mijn mk in mei Weer zwanger mag zijn. Maar ik vind het ook nog zo moeilijk te geloven. Is het ook de bedoeling dat de testen oplopen of is een streep zwanger.dus mijn vraag is ik teste op 1 dag voor nod positief wie had dat ook en wanneer liepen de testjes op.of werden ze niet donkerder maar kwam er wel na 9 maanden een lieve baby alvast bedankt. Liefs
Goedemorgen en proficiat!! HCG verdubbelt elke 48 tot 72 uur dus dan kan het streepje na 3 dagen wel wat donkerder zijn. Ik heb nooit een knaller streepje gehad en het liep ook niet echt op maar heb afgelopen zaterdag toch een mooie echo gehad dus dat wil niet altijd wat zeggen. Een streepje is gewoon zwanger dus geniet ervan!
Nogmaals gefeliciteerd! Als je je er prettig bij voelt gewoon ff dagelijks testen. Over een paar dagen een cb digitaal er tegen aan gooien en dan het gaan geloven, afwachten maar vooral genieten!
Ik had vandaag de uitslag van het bloedonderzoek gekregen En er zat 1.5 hcg in mijn bloed .dus begin het nu toch maar te geloven haha