weer hopeloos denken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiesAmber, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    hoi meiden,

5 oktober laatste keer ongesteld geweest. zit nu op enkele dagen van men NOD, maar heb deze maand echt het gevoel dat het raak is, ik kan niet zeggen aarom ik dat denk, maar heb het gevoel al van voor men ei...

Nu de laatste week smorgens en savonds misselijk ( wordt met de dag erger) ](*,) men boobs beginnen ook meer en meer gevoeliger te worden, heb al 3 dagen last van mijn buik :(: spieren, het lijkt wel of ik al dagen hevig aan het sporten ben geweest (terwijl dat dat helemaal niet zo is :) ) heb af en toe steekjes in men buik onderaan en als ik wandel steken in men linkerlies :(: . Gisterenamiddag dacht ik dat de :evil: eraan kwamen (veel te vroeg wel) maar het bleef bij een beetje rozig slijm :(: pff maak ik mezelf maar wat wijs of zou het deze keer echt kunnen zijn? sorry dat ik jullie hier mee lastig val meiden, maar wilde het even van me afschrijven ( oftypen in dit geval) ;)

Bedankt om de tijd te nemen om deze hele ramtamtam te lezen :)

2. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik hoop het voor je!spannend hoor!

3. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    whow, dit is wel heel spannend, het klinkt helemaal als zwanger!
    Ik duim voor je!

4. spannend zeg!
    ik zal voor je duimen!
    groetjes Wendy

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Spannend hoor! succes! ik duim voor je!

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Duimpjes draaien overuren [-o<

Laten we het hopen, anders laat je gevoel het wel heel erg afweten en dat zou niet echt aardig zijn.

7. bambie28

bambie28 Lid

8 aug 2006
    68
    0
    0
    Ik herken je gevoel/gedachten dat het deze maand raak is.
    Ik kan het ook niet uitleggen, maar ik heb dat gevoel al vanaf
    de laatste ongi dag. :-s
    Heel vreemd en probeer me er echt tegen te verzetten,
    want anders valt het zo enorm tegen.

Duim voor je en hopen dat je gevoel het goed heeft

8. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    thx meiden voor jullie lieve berichtjes ;) ik hoop dat men gevoel me niet in de steek laat, heb sinds vanmorgen ook allemaal gesprongen kleine adertjes op men borsten en benen :(

en natuurlijk duim ik ook voor jullie mee dat het raak is :thumup:

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Je kan gelukkig al bijna testen ! Die paar dagen hou je vast nog even vol!

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoihoi!

Ik heb eigenlijk hetzelfde als jou! Ik kan ook pas over 2 dagen testen...Heb al wel getest met Romed en die was posi, toen weer nega en daarna weer posi...heel raar dus, ik gebruik geen Romed testen meer! (blijken niet te vertrouwen te zijn)
    Ook zit ik nog voor mn NOD (toen ik die test deed 4 dagen voor NOD)
    Dus ik ga nu maar gewoon wachten, vrijdag, zaterdag of zondag ga ik pas weer testen..spannend dus!

Ook ik heb last van vooral mn tepels: die zijn groter en donkerder en steeds in koud stand. Ook lopen er blauwe aderen over mn borsten,die steeds donkerder worden.
    Bij mn liezen lopen nu heel veel duidelijke blauwe aderen, heb jij dit ook?
    Steekjes bij mn liezen/schaambotje heb ik ook...
    En dan ook nog sinds paar dagen misselijk, misselijkheid wordt per dag erger...
    Duis: wordt spannend voor ons!
    ga ook heel hrad duimen voor jou!

Liefs

Sylvia

11. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    ja hoor, vrijdag gooi ik er een testje tegenaan... Heb vanavond weer wat bloed verloren, ik snap er niets meer van :cry: ik voel me echt zwanger deze keer, waar komt dat bloed dn toch vandaag :( mss zit men gevoel er wel naast en komen gewoon die rotte :evil: er weer door...

achja, afwachten dus maar weer.

Sylvia: spannend hoor meid, ik duim ook mega hard voor je mee, maar ik denk dat het voor jou wel goed zit hoor (heb de testen bekeken in je album) hou me op de hoogte, ben benieuwd :D

12. Niet meer actief

nou meis ben benieuwd of je een positieve test heb
    ikzelf voel elke maand wel wat sympthomen durf op mijn eigen lijf niet goed meer te vertrouwen en toch loop ik me elke maand weer gek te maken
    tis ook steeds iets anders nu heb ik al sinds 5 dagen na mijn ei steekjes in mijn rug en zij ook heb ik nog steeds uitrekbaar slijm enz borsten zijn nog steeds gevoelig meestal neemt dit af wat ook misschien nog wel kan afnemen hoor maar goed volgens mij heb ik ook meer bultjes op mijn tepelhof dat van die donkerdere kleur zie ik niet zo wel heel snel tepels in koudstand hihihi maar ach we zien het wel ik hoop het voor je

13. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    jah, ons lichaam kan ons zeker goed voor de gek houden, maar deze maand voelt het iets anders als de vorige maanden :( ik hoop voor je dat het raak is, ik duim in elk geval heel hard mee ;)

14. Niet meer actief

Dag meid vermoeiend he ik leef met je mee maar beloof me 1 ding test nooit meer met die Romed testen! die dingen zijn niet te vertrouwen!
    Ik,zal voor je duimen meid! ;) :D komt wel goed he afwachten nog even. Ik denk aan je jennie72 :eek:

15. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    hoi jennie72,

eerst en vooral een dikke proficiat met je zwnagerschap :D welke kwaaltjes had jij zoal voor je wist dat je zwanger was? Eerste kindje of heb je al een (of meerdere) spruitjes rondlopen? ;)

16. Niet meer actief

Hoi Lies amber eerste kindje en bedankt voor je felicitatie. Ik heb heel veel last van mijn liezen, ik denk bandepijn en mannn wat doen die borsten zeer, ook last van witte vloed moe duizelig en vergeetactig. Ik hoop dta je er wat aan hebt en wens je veel succes!
    jennie72

17. joyce van geest

joyce van geest Actief lid

14 aug 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    Hoi lies amber
    Ik zal ook het vel van mijn duimen draaien voor je.
    Ik hoop dat je zwanger bent.
    Veel succes.
    Veel liefs Joyce van Geest

18. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    thx joyce ;)

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Heel suc6 ik hoop voor jou (en iedereen hier) dat je snel zwanger blijkt te zijn.
    Ik ben ook zo iemand met van allerande dingen die ik voel en maak me langzamerhand er gek mee, nu heeft mn man weer wat gezien en ben ik ook weer nieuwsgierig wat dat dan weer betekent.
    Test ze van de week en veel suc6!

20. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    ik duim voor je mee mamalieske. heel veel succes ! ;)

Deel Deze Pagina