Innestelingsbloeding..Wanneer beginnen met zwangerschapstest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linnepinna, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo allemaal,

Het zou kunnen zijn dat ik maandag een innestelingsbloeding heb gehad...

We zijn bezig met de eerste ronde en wist niet welke dag dat ik als eerste cyclusdag moest rekenen. Een week voor het verwijderen van het spiraaltje had ik bloedverlies gehad. en 2 dagen na verwijderen ook 3 dagen bloedverlies gehad. Ik heb toen toch maar gekozen om te rekenen met de laatste keer bloedverlies. (dus na het verwijderen van het spiraal) Dan was 3 februari mijn eerste cyclusdag.

Nu had ik maandag dus opeens bruinig bloedverlies. ..en dit was ook meteen weer gestopt. Toen dacht ik nog van goh... zou het een innestelingsbloeding zijn geweest?.....(hadden 5 dagen daarvoor geklust) Ervan uitgaande dat de week voor het verwijderen van het spiraal toch mijn eerste cyclus dag was, zou het kunnen zijn dat ik op de klusdag mijn vruchtbare dag had.

Toch maar ervan uitgaande dat de allereerste berekening van mijn cyclus klopte heb ik ovulatietesten gekocht. Nu had ik gisteren een licht streepje en vandaag een duidelijk streeptje..

Ik had gelezen dat een ovulatietest ook een zwangerschap kan aantonen omdat een ovulatietest LH en HCG niet uit elkaar kan houden.(andersom niet natuurlijk)...

Ik heb nog een zwangerschapstest thuis liggen. Nu vraag ik mij af... Als mijn ovulatietest een duidelijk streepje kan aangeven... zou een zwangerschapstest nu ook al een duidelijk streepje kunnen aangeven als ik zwanger zou zijn?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik zou gewoon testen met een zwangerschaps test... Als je het mirena spiraaltje hebt gehad, en die hebt laten verwijderen, en vrijwel snel weer sex hebt gehad, is er een kans dat je zwanger bent.

Mijn dochter is verwekt op de avond nadat mijn spiraal verwijderd was, precies 9 maanden later was ik uitgerekend...
    Inmiddels is dochter lief alweer 7,5!

Deel Deze Pagina