Wij moeten voor school een project doen over schoonmaakmiddelen en milieu. Zelf kijken wij hier echt zelden naar.... maar nu moeten we ons er in verdiepen. Houden jullie rekening met het milieu? of kopen jullie gewoon de fles met de mooiste kleurtjes en naam en mocht iemand nog een schoonmaakmiddel weten waar het logo - Giftig - ontplofbaar - oxiderend op staat dan horen wij dat ook graag! je zou denken dat er op chloor enzo ook het giftig logo op staat, maar ik heb alle flessen in de supermarkt bekeken en alleen het logo "irriterend"het kruis dus... word aangegeven..
Ik let er echt totaal niet op, om eerlijk te zijn.. Ik neem de goedkoopste mits die een beetje lekker ruikt..
Ik kijk er niet naar. Gebruik hierin huis 2 dingen ajax ( de roze verpakking ) En dettol die je nog moet verdunnen haha.
Nou niet op mijn fles, daar staan echt 3 symbolen op Het vlammetje, het dode visje en een slokdarm met sterren. Slokdarm is gezondheidsriciso/kankerverwekkend zie ik net.
Al die schimmelreingigers? Hg enzo... Ik koop zelf trouwens altijd de rode ajax, die ruikt lekker. Paarse glorix, want die heb ik nu eenmaal. Groene zeep, ruikt lekker Sinds kort ook dasty ontvetter en badkamerreiniger.
Ik let op de prijs en of het werkelijk ook wel schoonmaakt want met supergoedkoop maar bij wijze van spreken een halve fles nodig hebben voor 1 schoonmaakbeurt is het ook niet.