Postitieve test na een menstruatie

Discussion in 'Miskraam' started by bepsterdorien, May 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

May 18, 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Anderhalf week geleden ben ik ongetseld geworden. na dat mijn menstruatie klaar was kwam er anderhalf dag later nog een beetje bloedverlies. Heel vreemd heb ik nooit. Ineens kreeg ik last van pukkels, veel witte afscheiding en huilbuien. Dit waren symptomen die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had. Voor de zekerheid naar de winkel gegaan en een test gekocht om uit te sluiten dat ik zwanger ben. Test gedaan en ja hoor positief! Gelijk vk gebeld en mijn verhaal gedaan en zei gaven aan dat het vaker voorkomt dat je nog een bloeding hebt zo pril in de zwangerschap. Aangemeld voor mvm en die hebben ook een test gedaan. Weer twee strepen. De consulent van mvm heeft nog een paar extra testen achter gelaten en die ik heb nog gedaan deze week. Allemaal duidelijk positief. Vanmiddag de laatste test van mvm gedaan en daar verscheen ineens maar 1 streepje op.. Niet zwanger?? Terwijl ik vnmorgen nog de test van kruidvat 2 v 5 had gedaan en die wel duidelijk twee strepen aangaf. Ik ben erg onzeker en weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet.. Weet iemand uit ervaring of iets anders wat het kan zijn?? Of dat het laatst met de menstruatie toch een miskraam is geweest...

Liefs Dorien

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Heb je verhaal gelezen en denk of een miskraam of een prutstestje van MvM.Beetje vreemd nml dat je kruidvattestje wel goed was.Was die wel net zo donker als eerdere kruidvattestjes?Ik zou morgen nog een kruidvattestje doen en als die positief is een paar dagen later nog een om te kijken of hij donkerder is geworden.Lichter wordende testen is meestal niet zulk goed nieuws.Maar omdat je wel een goed kvtestje had twijfel ik een beetje of het wel slecht nieuws is.En van een goed testje naar gelijk een compleet witte is ook wat vreemd.Is mijn ervaring hoor.Ik hoop dat je wat hebt aan dit wazige antwoord en wil je veel sterkte wensen.

Share This Page