Knap irritant...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ElviraR, 18 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zit deze week in mijn vruchtbare week. Helaas voel ik mijn eisprong niet en ook mijn afscheiding is niet zo opvallend anders (eiwitachtig en rekbaar zoals beschreven wordt). Wel is het allemaal wat natter (sorry voor details), maar dat is nu ook weer voorbij...was maar 1-2 dagen zo. Weet niet wat ik ervan moet denken...misschien heb ik wel veel vroeger mijn eisprong gehad, of geen.... Kan dit bijv ook al op dag 7-9??? Iemand die dit heeft? Weet dat het normaal 14 dgn voor volgende menstruatie is (bij mij dus dag 13)....maar wil het gewoon voelen, weten, pffffffff. Wat is het toch irritant dat je niet meteen weet of je raak geklust hebt :x
    Maar ja, we gaan vrolijk verder.....
    Weet dat jullie me niet kunnen helpen, maar wilde dit gewoon even droppen. Vind het erg irri!!
    Ps merk dat ik tijdens het klussen veel denk aan het verwekken van een kind. Vind dit niet echt leuk, ontspannen, enz Maar ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Hebben dit meer mensen??
     
  2. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Elvira,
    Ik snap je irritatie. Het liefste wil je eigenlijk gewoon weten wanneer je het moet doen, en meteen weten of je zwanger bent. dat gevoel ken ik. En ik moet je bekennen dat ik ook tijdens het vrijen ook denk ik hoop dat het nu raak is, en echt genieten kun je dan niet. Ik denk dat we er toch teveel mee bezig zijn en we even moeten omschakelen naar iets anders waar we ons op verheugen.
    Heel veel suc6 ;)
    Liefs Nancy
     
  3. daisy

    daisy Lid

    28 okt 2005
    35
    0
    0
    Hallo Elvira,

    Dat gevoel ken ik en dat is echt heel irri!! De eisprong hoeft niet perse 14 dagen voor de volgende menstruatie te zijn. (dat heb ik gisteren meegekregen van natasja). Het kan ook dat je wat later ongi moet worden. Succes met wachten.

    groetjes daisy
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Thnx.
    Ben er idd denk ik tijdens het klussen te veel mee bezig. Maar verander dat maar eens!! Pfffffffff ik wacht lekker af en dan zien we wel...
     
  5. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Elvira,
    Tuurlijk denk je eraan tijdens het klussen; denk niet dat je dat kunt veranderen.

    Maar houd er wel plezier in het moet geen MOET worden want dan is de lol er snel vanaf.

    Ben alleen rond de ongidagen er mee bezig gelukkig. Verder kan ik het goed van me afzetten.
    Maar misschien komt dat omdat ik al een kindje heb die mij de hele dag goed bezighoudt ;) .

    Silly
     

Deel Deze Pagina