Hallo allemaal, wij hadden als meisjesnaam al heel snel een naam.. maar nu wil ik ook graag als het een meisje wordt het vernoemen..en dan die naam als tweede naam..maar nu twijfel ik of het wel klinkt.. het zou dan worden Indy Elisabeth... De eerste naam waren we gelijk weg van..en de tweede is er eigenlijk bijgekomen na een gebeurtenis van pas..dus die wil ik eigenlijk ook niet laten schieten..Nu is het natuurlijk niet gezegd dat het een meisje wordt..maar goed je moet er toch over nadenken... graag hoor ik jullie mening. groetjes
Vind het wel een mooie combi..indy is een mooie naam... weet alleen niet wat je achternaam is...de afkorting is namelijk I.E. daar kun je rare combi's van maken. maarre als het bv. de jong is..no problems...
hele mooie naam! Indy echt prachtig zeg En Elisabeth past er prima achter, het is ook niet een naam die je veel zal gebruiken en ook de intaialen IE is niet raar .. DOEN DUS ..!
klinkt goed bij elkaar. Persoonlijk hou ik ook altijd van een korte 1e naam (1 of 2 lettergrepen) gevolgd door een langere 2e naam.
Indy een jongensnaam? Dat vind ik zielig, ik vind het echt een meisjesnaam hoor! Mooie combinatie! En ik geloof dat ik de afkorting I.E. niet helemaal snap, wat daar raar aan kan zijn!?!
Ik vind het mooie namen ! Mijn schoonzus heet yindee , vind ik ook een super mooie naam . liefs caroline