Hoi allemaal. Ik kwam op deze site terecht en ben er achter gekomen dat je hier echt heel veel informatie kunt vinden over alles wat met zwanger en babies te maken heeft. Superleuk en superinformatief! Ik ben 24 jaar en ben er ook wel aan toe om zwanger te worden. Ben sinds een paar dagen (ja nog maar net dus) met de pil gestopt. En nu maar afwachten.... Groetjes Miep (niet m'n echte naam hoor)
Dank jullie wel voor het warme ontvangst hier op de site. We zijn al druk bezig met 'oefenen'. Hopelijk werpt dit binnenkort z'n vruchten af. Dan horen jullie dit natuurlijk! Succes allemaal met zwanger worden en zwanger zijn! Groetjes Miep
ik ben er ook veel mee bezig nu... ben nu 24 en ben niet meer te houden volgens mijn vriend Wil graag in januari stoppen... mijn vriend weet het wel en staat er achter maar heel soms denk ik van niet! maar is dat normaal dat een jongen onzeker is en pas de kriebels krijgt als het zover is? : Groetjes
Ja dat zou goed kunnen hoor. Mijn vriend komt de laatste tijd wat meer in aanraking met kleintjes hier op de buurt. Onze buren hebben een meisje van anderhalf jaar en dat vind mijn vriend geweldig. Eerst moest hij ook niks van kinderen hebben en hadden we zelf ook zoiets van: Nee! Nu nog niet! Maar dit is binnen een paar maanden eigenlijk helemaal veranderd. Nu is het een duidelijke JA! Hoe oud is jouw vriend? Want leeftijd kan natuurlijk ook meespelen en hoe de situatie thuis is. Zitten jullie nog op school of werken jullie beiden? Bij ons was het zo dat we er eigenlijk allebei tegelijk aan toe waren. En ik denk dat ik er stiekem toch wat meer mee bezig ben dan hij. Groetjes Miep