vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miran84, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo dames,kent iemand van jullie dit probleempje? ik heb sinds vorige week een heel pijnlijk been,het begint in mijn rechterbil en trekt door na de knie,van velen hoor ik dat het voornamlijk bij zwangere vrouwen voor komt,maar dat ben ik nog niet..komt dat ook door het ontpillen of wat??

    groetjes miranda
     
  2. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou het niet weten ik heb er geen last van en ik ben ook aan het ontpillen maar ik heb wel allemaal andere gekke dingen daardoor... onwijs misselijk hoofdpijn buikpijn en diaree..... lekker wel die hormonen he?! hihi

    Maar succes!!!!

    Groetjes Manuela
     
  3. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    En als het nog lang blijft duren kan je altijd voor de zekerheid f naar de huisarts want het is wel irritand natuurlijk...
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ben ook pas ontpild en ik ken dat symptoom ook niet.
     
  5. ja en pijnlijke borsten hihi,echt geen pretje maar goed dat zal er dan allemaal wel bij horen...
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat hoort er zeker wel bij ja.
     
  7. ik was ook al wel naar de therapeut geweest van mijn vriend en het eerste wat ze zei is dat zwangere vrouwen het veel hebben :confused: verder zou ze het zo ook niet weten en naar mijn weten ben ik niet zwanger,of ik heb de 2 testen te vroeg gedaan...maar dat lijkt me niet.
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ontpillen heeft dezelfde symptomen als zwanger zijn. De kans dat je in de eerste ronde zwanger bent is erg klein, maar niet onmogelijk.
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi Miran,

    Zou het geen spataderen zijn, want ik heb ze ook en zoals jij het beschrijft met die pijntjes zo van bil naar been.
    Anders zou ik er toch even mee naar de huisarts gaan als het niet over gaat.

    groetjes Anna
     
  10. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hoi hoi ik heb zoiets ook...t lijkt een beetje op groeipijn :S...echt heel irritant!!slik al 5 maanden geen pil meer dus denk dat t niet door het ontpillen komt ..iedergeval veel succes !!
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dat van dat been herken ik wel.
    Maar helaas niet bij mij als zwangerschaps kwaaltje.
    Ik heb het zo erg gehad dat ik op den duur bijna niet meer kon lopen.
    het trok door naar mijn voeten.
    Bij mij lag het aan een bekkenscheefstand, waar mijn toenmalige huisarts niet naar wou kijken.
    Je bent nog jong dus je mankeerd niks, moet je maar niet op hoge hakken gaan lopen.
    Nouja alsof ik dat kon!!
    En ik was pas 16 toen het begon!!

    Maar goed dat hoeft het natuurlijk niet te zijn, maar dat was het achter af bij mij.
     
  12. allemaal bedankt voor de reactie,ik heb vanmorgen toch maar even de huisarts gebeld want ik kwam mijn bed niet eens meer uit zo'n pijn deed het,dus zal mij benieuwen wat het is..groetjes miranda
     
  13. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Succes bij de dokter ben ook wel benieuwd wat het is!

    groetjes
     
  14. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    succes bij de dokter en laat wat weten

    groetjes
     
  15. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    lat je ons even weten hoe het gegaan is??
     

Deel Deze Pagina