Dit jaar willen wij voor het eerst in ons leven naar een camping met de auto. We zijn echt totaal onbekend dus geen idee waar we naar moeten kijken Deze camping kwam langs ons heen en het zag er zo op het eerste gezicht best mooi uit. Iemand toevallig al ervaring ermee? Doen of niet doen? Camping Yelloh! Village les Mouettes
Niet met deze, maar wel met andere Yelloh! campings. Die zijneingenlijk allemaal super goed verzorgd. Zij geweest op Le Serignan Plage en gaan deze zo er naar Le Couspeau en Luberon Parc. Deze van jou toevallig zelf bekeken, omdat het er zo leuk uit zag. Voor ons is echter het weer een grote factor en dat is daar natuurlijk niet zo warm als in het zuiden....
Wij ook niet op die, maar wel een andere YV, aanrader! Ze krijgen niet allemaal even goede beoordelingen op zoover geloof ik. Daar even kijken?
Wij zijn jaren geleden 2 x over naar La Baie du Kernic geweest. Dat zit een halfuurtje daar vandaan. Een baai die bij eb helemaal leegloopt, zo ontzettend mooi! Wij zijn langs de camping die jij noemde heen gereden, maar verder kan ik je er niets over vertellen. De omgeving is prachtig, adembenemend soms. Maar met het weer moet je geluk hebben. Wij hadden heel mooi weer, maar het kan er enorm spoken. Als wij naar die regio gaan dan is het altijd last minute zodat je een beetje weet welke kant het weer op gaat.
Hmm qua weer is het dus net zo wisselvallig als in Nederland als ik het goed begrijp? Verder naar het zuiden willen we niet, we willen niet langer dan 9 uur rijden namelijk. Mijn man is namelijk de enige die deze tocht moet rijden dus we hebben de grens getrokken bij 9 uur. Thanx voor jullie tips! Zeker wat betreft het weer, na jaren in Nederland op vakantie te zijn geweest en alleen maar slecht weer te hebben gehad wilde we eigenlijk ergens heen waar het wat beter weer is. Hebben jullie misschien een tip waar ik dan zou kunnen kijken en waar je qua weer iets zekerder zit? Hoeft echt geen 30 graden te zijn maar als het gewoon wat zon zekerder is dan in Nederland dan zijn we al blij Hoeft ook niet perse Frankrijk te zijn als het maar max 9 uur rijden is.