ik heb al een paar keer gevraagd wat ik moet doen als de 2e er is ivm de babyfoon? ik hoor ze beneden helemaal niet ook al huilen ze. onze meid is dan 22 maanden en die blijft netjes in bed kwebbelen tot ze eruit word gehaald de tijden zijn varierend dat ze wakker word, dat kan bijv. om 3 uur zijn maar ook om 4 zou ik ze niet horen dan ga ik ze bijv om 4 halen en dan ligt ze misschien al een uur alleen, en om nou steeds te gaan kijken zie ik ook niet zitten... een nieuwe babyfoon erbij kopen vind ik eigenlijk ook wat duur, maja... hoe doen jullie dit nou met die leeftijd? ps ik hoor ze niet door de babyfoon van de baby.
ik gebruik helemaal geen babyfoons heb er 1 gehad voor dice maar hoorde alleen maar of geruis of andere huilende kinderen ben zo vaak naar boven gelopen dat ik gek werd omdat dice lekker sliep dat ik hem terug heb gebracht en als je op de trap gaat staan luisteren hoor je haar dan ook niet?
haha tja dat is idd niet de bedoeling nee! zat net te bedenken naar aanleiding van een ander topic dat ik haar gewoon om na 2 uur slapen er uit haal wakker of niet...of is dit zielig, want lekker doorslapen/uitslapen is er dan smiddags niet meer bij
wij hebben een phillips babyfoon en daar kan je de gevoeligheid van instellen. misschien kun je die op de overloop zetten ? als het hard regent of hagelt horen wij het ook haha. bij onze bf kun je ook een kanaal instellen, zodat je niet kids van de buren hoort oid.
Wij gebruiken ook nog steeds een babyfoon, en onze dochter is al twee en een half. We hebben een babyfoon waar je nog een extra baby-unit op aan kunt sluiten, dus twee babyunits op 1 ouderunit zeg maar.
Hier nog wel, vind het ook een fijn idee dat ik altijd iets hoor. Onze babyfoon stoort niet, hij kostte ook genoeg
onze oudste is al 6 en die heeft ook nog steeds een 'baby'foon! vind ze zelf ook prettig, ze moet 's avonds vaak naar de wc en we horen haar echt niet als ze roept. (ja, ze kan ook alleen naar de wc, maar ze moet dan door de achterbouw, die vind ze te donker) onze 2e is 3 jaar, die heeft ook nog een babyfoon. we hebben er dus 2, de 2e hebben we op mp gekocht.
Wij hebben ook een 'baby'foon die waarvan je de gevoeligheid kunt instellen. Hij staat boven op de gang en we horen allebei de kids erdoor. Hij stoort nooit, we horen echt alleen geluiden bij onze kids vandaan. Groetjes, Happymam
Ik heb er nooit 1 gebruikt! Ik had er 1 maar daar kreeg ik echt eng krijsende kinderen van een buitenlandsstel op door (leek net mishandeling :S (heb zelfs nog gekeken of ik er niet achter kon komen bij wie het was want het klonk echt vreselijk en de kinderen huilden en gilden heel lang 30 min + altijd). Ik heb in een huisje gezetten waar alles op 1 beneden verdieping was en de kamer van de kleine was naast de woonkamer dus had er ook geen nodig. Nu in een eensfezinswoning en ik hoor hem zonder probleem hier.
Stijn is net 2 en gebruik ook nog steeds de babyfoon, vind het wel fijn. Als ik alleen thuis ben dan hoor ik hem wel als hij echt hard huilt of hard roept maar als er visite is dan hoor ik hem echt niet roepen/huilen. Moet er nog even over na gaan denken hoe we het met de tweede kleine gaan doen.
wij gebruiken ook nog steeds de babyfoon. maar bij ons is het makkelijk ze slapen nl op dezelfde kamer. wij hebben een dect babyfoon zodat je geen geluiden van de buren kan krijgen. erg handig. ik zet vaak genoeg ook de babyfoon aan als onze oudste van 2 boven slaapt. beneden staat vaak de wasmachine aan en dan hoor ik hem niet.
Dat wil ik ook wel weten! Edit, even gegoogled: gevonden. De Alecto dbx82, met de uitbreidingsunit van Alecto dbx 83 (oa te krijgen bij Bol.com)
ik gebruik ook nog de babyfoon maar deze gaat door naar de volgende. ik koop er geen 1 bij want mijn dochter hoor ik wel beneden, we hebben een gehorig huis en madam begint gelijk te schreeuwen als ze wakker wordt.
wij hebben een digitale babyfoon, ideaal omdat we vlakbij een geluidsmast wonen. nu dus geen ruis of andere kindjes. ik gebruik hem ook hoor, ons zoontje slaapt al in een grot bed en gaat spelen als hij goed wakker is, en dat hoor ik heel graag dan even!