Weer in de MMM voor een 2e/3e/4e kindje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Staffie84, 17 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

    Staffie84 Fanatiek lid

    10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

    Toen ik inlogde zag ik dat het precies 5 jaar en 24 weken is geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest

    Nu we deze maand weer zijn gestart met de mmm voor een 3e kindje merk ik toch dat ik wel weer de behoefte heb om ervaringen te delen en gezellig te kletsen. Zijn er meer meiden die deze periode starten voor een 2e/3e kindje?

    In het kort (hoop ik) ons verhaal

    2009 gestopt met de pil
    2011 6 maanden ovulatieindicatie, 6 maanden clomid, HSG, 8x mislukte IUI, verwijdering van een cyste

    2013 onze 1e ICSI en de verse TP werd onze prachtige dochter.

    2015 2x mislukte CRYO, nieuwe ICSI, verste TP mislukt maar de CRYO erna werd onze prachtige 2e dochter.

    2017 gestart om de wens voor een 3e kindje in vervulling te laten gaan. 1e en 2e CRYO mislukt, 3e CRYO niet goed ontdooit. Nieuwe ICSI verste TP mislukt en toen was ik het na al die jaren zat....heel erg zat!! Geen zin meer in al het gedoe in mn lijf en de hormonen.
    Met 8 CRYO'S in de vriezer de keuze gemaakt een pauze in te lassen....en te hopen dat het misschien dan toch natuurlijk ging lukken.


    Nu 5 jaar na onze laatste poging is de wens alleen maar groter geworden en is het nu of nooit...

    8 cryos, 8 kansen....kansen die we heel graag willen benutten in de hoop op een 3e wonder.
    Na deze 8 word het boek definitief gesloten.
    Geen hormonen meer, geen nieuwe ICSI..


    Gister de FM gehad en er groeide een mooie follikel en bms al goed dik, dus gisteravond ovitrelle mogen zetten en hopelijk as zondag de terugplaatsing.
    Voor de 1e keer in eigen cyclus alle andere cryos waren in kunstmatige cyclus.


    Zo ontzettend spannend weer en zo hoopvol dat we nog een 3e kindje mogen verwelkomen
     
  2. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.386
    2.551
    113
    Wat spannend! Wij zitten in de zelfde molen momenteel ook voor kindje 3. Alleen twee cryos. 1-2 de intake.
     
  3. Staffie84

    Staffie84 Fanatiek lid

    10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat leuk!!
    Zijn je andere 2 kindjes ook via de mmm?
     
  4. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.386
    2.551
    113
    Onze eerste spontaan in 2014, nooit gedacht dat het niet meer zou lukken. Uit eindelijk vrij snel voor een tweede gegaan wat maar niet lukte.

    Dus uit eindelijk lang zelf moeten proberen '2 jaar' want hadden al een kind ' natuurlijk' en waren nog piepjong. Uit eindelijk iui waar bij bleek dat mijn man zijn zaad kwaliteit sterk wisselend was en de laatste twee oficheel niet door konden gaan. Ze brachten het zaad wel in hoor, maar was van icsi kwaliteit.

    Uit eindelijk dus icsi gaan doen en hier uit is de jongste geboren. 22 follikels 11 eitjes en 6 bevrucht waar van maar 3 dag 5 haalde dit was de jongste en de twee ingevroren cryos.

    Mijn eitjes blijken dus niet super goed te zijn. Want dan hadden ze meer bruikbare emmys verwacht. Maar ook veel lege follikels.
     
  5. Staffie84

    Staffie84 Fanatiek lid

    10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat heftig dat je na zo'n spontane zwangerschap zon lange weg moet afleggen voor een 2e. En idd omdat het dan al eens is gelukt schiet het qua behandelingen ook niet op.

    Fijn dat jullie ook het geluk hebben nog cryos over te hebben.
    Hopelijk zit daar ook een 3e wonder tussen.
     

Deel Deze Pagina