Canarische eilanden of kaapverdische eilanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door dreames, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Hey,

Wij zijn ons alvast een beetje aan het oriënteren voor de zomervakantie vorig jaar. Nu zijn we aan het denken richting de canarische eilanden (zijn we vaker geweest) of de kaapverdische eilanden (nog nooit geweest ).

Over kaapverdie lezen we veel wisselende ervaringen. Veel mensen zijn enthousiast maar toch ook veel mensen die het hebben over ziek worden, vliegenplagen, slechte hygiëne en niets te doen in de omgeving.

Voor ons is het belangrijk dat er zwembaden zijn, gevarieerd eten en een zee waar gezwommen kan worden en waar op het strand gespeeld kan worden.

Ik ben vooral benieuwd of mensen hier ervaring hebben met de kaapverdische eilanden.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.839
    113
    Ik zelf niet, maar mijn zusje heeft een half jaar op Kaapverdië gewoond en gewerkt en die het alleen maar naar haar zin gehad. Niet ziek geweest, mooie omgeving. Er is idd niet altijd heel veel te doen, maar het ligt er ook aan waar je heengaat.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Bedankt voor je reactie!

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Schoonouders in januari kaapverdie geweest, buiten resort 1grote zandbak, armoede ...
    Resort was redelijk maar minimale all in en veel,lokale in hotels aanwezig, die niet werken

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Jij ook bedankt voor je reactie molensteen.

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    zelf nooit op de kaapverdische eilanden geweest, maar ik ken een aantal mensen die naar Sal zijn geweest en dat was een droog kaal eiland, met veel zand, weinig te doen, en het waaide erg hard.

Er zijn natuurlijk nog meer eilanden, maar volgens mij zijn de meeste (all-in) resorts op sal gelegen.
    Het is ook nog best wel een stuk verder vliegen.

Canarische eilanden zijn ook heel divers, en de een vind plaats A leuk en de andere B.

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ook jij bedankt voor de reactie. Ik denk dat het dan toch weer canarische eilanden worden.

Deel Deze Pagina