Baby 7 maanden naar Turkije

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door evelienvos, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelienvos

13 okt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan in oktober voor 1 week naar Turkijke met onze zoon van 3 en onze dochter van dan 7 maanden.
    Nu is mijn vraag wat ik allemaal moet meenemen voor onze kleine meid.
    kinderwagen met reiswieg? of toch een inklapbare buggy meenemen? Ze is een buikslaper en slaapt echt niet op haar rug dus ik twijfel zo.
    En als ik de grote kinderwagen meeneem, hoe neem ik deze dan mee want ik neem aan dat hij niet tot aan het vliegtuig mee mag.
    Maxicosi meenemen voor de reis van vliegveld naar hotel? Of haar opschoot meenemen?

En zijn er nog meer dingen die ik echt niet moet vergeten?

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Enkel de reiswieg zou ik precies niet doen. Ik denk dat een baby van 7 maanden niet meer graag in de reisweig ligt.
    Als je het zitje van je kinderwagen helemaal plat kan leggen, dan kan ze daar misschien op haar buik in liggen? Weet niet of dat lukt?
    Een buggy lijkt me niet zo comfortabel.
    Misschien kan je een draagdoek of draagzak meenemen , zodat ze daarin een dutje kan doen?

Een maxi cosi heb je normaal gezien niet nodig.
    Ik veronderstel dat het vervoer van luchthaven naar hotel met een bus gaat? In een bus zitten geen gordels, dus daar kan je de maxi cosi toch niet vastmaken.
    Je zult haar dus inderdaad op schoot moeten houden.

De kinderwagen moet je laten labelen bij de incheckbalie. Dan mag je hem meenemen tot aan het vliegtuig. Daar zetten ze hem nog apart bij in de bagageruimte.
    Als je terug gelandt bent, halen ze de buggy's als eerste terug uit het vliegtuig, en zetten die meteen al klaar.

Wij gaan in november naar Tenerife, mijn dochtertje is dan 8 maanden.
    We zijn van plan om dan onze wandelwagen mee te nemen, met zitje. (Maxi cosi Mura)
    Ik ga een paar luiers meenemen voor de eerste dag, en dan koop ik daar nog een pak.

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Kijk even goed wat je van de vlieg maatschappij mee mag nemen tot de gate.
    Wij gaan zaterdag vliegen en wij mogen een volledig inklapbare wagen meenemen die uit 1 deel bestaat. De bugaboo kan dus niet mee en daarom hebben we een buggy gekocht. Is ook handiger omdat ze niet heel voorzichtig omgaan met je spullen met inladen vliegtuig

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Klopt hebben wij ook gedaan! wij vliegen overmorgen, echt zo spannend!

5. evelienvos

13 okt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok, in oktober dan ff kijken of ze al wel in de buggy kan. Ben bang dat ze daar nog niet stevig genoeg voor is.
    Ik vind het ook erg spannend om met de kids voor het eerst te gaan vliegen. Ben ook erg benieuwd hoe het met het slapen gaat in het hotel...

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zou idd ook de reiswieg en maxicosi thuis laten. Hier gewoon wat kleine dingetjes meegenomen als rammelaar, rozijntjes, ligakoeken, voorleesboekje. En de tijd vloog voorbij, hij heeft dan wel nog 1,5 uur geslapen.

Deel Deze Pagina