We reden gisteravond over de Brennerpas en het onweerde als een gek. Vanmorgen heeft het in Pisa flink geregend en geonweerd. Wij kwamen daar vanmiddag en toen was het stikbenauwd
Vanmorgen door Zwitserland in de regen en kou, 12 graden! Hoe verder we kwamen, hoe warmer en zonniger het werd . Bij aankomst ongeveer 33 graden. Nog heerlijk gezwommen! De plaats is niet geweldig die we hebben. Helemaal ingebouwd. De tourplaatsen zijn helemaal op en in elkaar. Er zijn wel mooie laantjes bij, met stacaravans maar helaas zitten wij daar niet. Tot op heden ook nog weinig Nederlanders
Nou inderdaad, wij hadden afgelopen week in Toscane 35-40 graden en constant brandende zon, dat is ook niet alles.
Dat is juist echt prima weer! Heerlijk en fijn voor jullie! Zijn jullie aan het kamperen? Wij zitten t.z.t in een maxi deluxe stacaravan. Beetje achteraan het park. Beter weinig Nederlanders ben je echt met vakantie haha Geniet ervan!
Nee, we hebben een sta caravan. Maar we zitten echt ingebouwd tussen de andere caravans, het toilet gebouw en de parkeerplaats. Niet ideaal, maar ja.... Voor onze dochter zou het leuk zijn om Nederlandse vriendjes/vriendinnetjes te krijgen. Daar hoopt ze zelf op
Ah jammer zeg! Welke area zit je? Maar ach, komt vast goed! Ja snap ik hoor! Komt wellicht wel, het zuiden heeft nu vakantie en zal nu vast ook gaan. Wie weet komen jullie er vandaag al wat tegen. Nederlanders vallen altijd op he haha! Lekker genieten van elkaar!
Wij hebben nummer 95. Check de plattegrond maar even Overal lekker dichtbij maar wel een verdom hoekje qua ligging. Ach ja.... we vermaken ons wel hoor. Zijn toch niet veel bij de caravan
Nee joh daarom! Genoeg andere dingen te doen dan een caravan bekijken En mooi weer zag ik vandaag op Instagram!
Het was de afgelopen dagen gewoon heel warm! Gistermiddag wat sluierbewolking, maar nog steeds bloedheet . Vandaag schijnt het iets bewolkter te worden. Maar daarna weer heerlijk weer!
Ja,dat zie ik idd op de weer app' s dat het vrij wisselvallig weer in Italië is. Had ik mij misschien voor het boeken toch beter moeten verdiepen in het klimaat .
Ik heb het ook in de gaten gehouden voordat we vertrokken en zag ook alleen maar wolken en regen. Maar het is gewoon zonnig, soms wat sluierbewolking en 30 graden!
Dat komt omdat hier nrt een hittegolf is geweest. Dipje duurt een paar dagen en dan is het weer goed. Het is hier nu benauwd, vanmorgrn bewolkt, vanmiddag zon en 30 graden. Aan het Gardameer kan het in de zomer spoken, hagelbuien en regen. Het is echter lastig te voorspellen vanwege de bergen. Zit in Toscane, de ene weerapp zei vanmoegen dat het hier regende, de andere zon en de derde weer wat anders.
Dit was vanmiddag! Met 3 kabelbanen de berg op Vanavond even een hele korte, pittige bui gehad. Verder weer heerlijk weer!