wat moet ik nu doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Appelstroop, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hallo meiden,

ik werd daarnet door de verloskundigepraktijk gebeld dat mijn afspraak van 10.30 uur niet door kan gaan omdat de verloskundige ziek is.
    deze afspraak was bedoeld voor de 20 weken echo, dus ik baal als een stekker. nu word ik morgen om 7.30 uur verwacht (veel te vroeg)
    gaat het nu om een controle dan zou ik er wel vrede mee hebben.
    dit is al de 2e keer dat ik afgebeld word, laatste keer moest ik ook voor een echo en toen werd er een uur van te voren gebeld dat het allemaal uit liep en dat ze eigenlijk geen tijd meer hadden. (gewoon schandalig)

maar nu mijn dilema,

ik zou vandaag na de 20 weken echo (als alles goed was bevonden) gelijk naar babypark scheuren en onze babyuitzet kopen.
    want ik wilde toch eerst een bevestiging van de 20 weken echo dat alles goed zit.

wie heeft de babykamer al besteld (gekocht) voor de 20 weken echo?

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij hadden al met 12 weken besteld.
    De echo was goed en we zagen maar hartje dus konden we spullen kopen/bestellen.

De kans dat het na 12 weken mis gaat is heel klein. Natuurlijk het kan tot 40 weken nog mis gaan maar na 12 weken is de kans heel klein.

3. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Gewoon doen hoor... Goede babyzaken hebben sowieso het beleid dat je af mag bestellen als er iets mis gaat, en idd, de kans is heel klein dat het mis is!
    Veel plezier!
    groetjes, Marit

4. Appelstroop

ergens voel ik het wel dat het goed zit, de baby voel ik elke dag en het hartje hoor ik ook duidelijk.
    maar ik heb zo het gevoel dat ik op het moment een babykamer aanschaf, dat ik met het lot speel. :(

maar misschien zijn dat mijn hormonen wel...

5. Niet meer actief

Niet zo piekeren! Gewoon een leuk kamertje gaan uizoeken!

6. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Gewoon lekker gaan shoppen hoor!
    Bij een beetje baby zaak kun je de spullen idd terugbrengen mocht er iets fout gaan.

Ik heb de babykamer rond de 12 weken gekocht en de wandelwagen zelfs nog eerder :)

7. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wij hadden ook na een goede 12 weken echo de spullen besteld.

8. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik had de babykamer al met 13 weken besteld bij babypark

ik heb ze gevraagt mocht het niet goed zijn wat dan ?

maar als het niet goed zou zijn dan mag je het kostenloos anuleren

9. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Ja gewoon doen meid!
    Wij hadden het kamertje ook al voor de 20weken echo besteld, en idd je kunt als je zwangerschap om de een of andere reden afbreekt kosteloos de bestelling annuleren.

10. Appelstroop

nou ik heb toch besloten om vandaag naar babypark te gaan.
    mocht ik alsnog niet slagen, dan heb ik de meubelen van ikea achter de hand.

maar mijn dag is toch wel een beetje verpest, want ik ga toch niet met en super lekker gevoel shoppen.
    wel gek dat ik de bevestiging van de 20 weken echo nodig hebt om mij eigen op mijn gemak te voelen...
    maarja ook al is de 20 weken echo goed, zoals jullie hebben vermeld, het kan alsnog fout gaan (ga ik niet van uit hoor :D )

nog bedankt voor de reacties ;)

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik had hem ook al voor de 20 weken. een kindje wat een handicap heeft moet toch ook een schone luier en een bedje?
    Mischien kijk ik wel heel kortzichtig maar zo is het wel en een kindje met een handicap pas ook gewoon in het begin in een kinderwagen.

Ik kijk misschien zo omdat ik zelf binnen de zorg zit maar het is wel de realiteit

12. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    ja natuurlijk, maar ze kunnen natuurlijk ook iets ergers ontdekken bij de 20 weken echo he ;)

maargoed, daar hoef je niet vanuit te gaan hoor....meestal zit het gewoon goed :D

13. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Gewoon met de winkel afspreken dat als het toch niet goed is je het af mag zeggen.
    En verder genieten van een van de leukste dingen die je mag doen tijdens de zwangerschap: shoppen!

Succes en plezier!

14. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Wij hadden hem al ergens bij de 15 weken besteld. toevallig bij ook bij de babypark.
    Ik zou gewoon lekker een kamertje uit gaan zoeken.

Vindt het wel schandalig dat ze je steeds afbellen.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.351
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Lekker gaan shoppen! Ik zag vlak voor onze echo een super goeie aanbieding voor een wagen. Ik vond het ook hartstikke eng, alsof ik het noodlot tartte, maar toen ik hoorde dat ik alles mocht terugbrengen als het niet goed zou zijn, had ik zoiets van: oke, dan maakt het niets uit ook...

Wel balen alleen zeg, kijk dat ze nu ziek zijn, is overmacht, maar die eerste keer door uitloop, tja, dat vind ik eigenlijk wel slordig.

16. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Wij hadden ook alles al gekocht na de 12 weken. Inderdaad waar wij het hebben besteld had je ook de garantie wanneer het niet goed gaat mag je alles kosteloos terug geven.

Gewoon lekker shoppen, wel balen inderdaad dat je steeds afgebeld word.

Liefs
    Sil

17. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    hey meiden
    wat zijn jullie er allemaal vroeg bij?!
    Ik heb de babykamer pas gaan halen toen ik 32 weken was... :)
    toen ik de geboortekaartjes rond 33 weken ging bestellen was de dame van de winkel al helemaal in paniek omdat het zo laat was dat ik daar nog mee kwam. Ze had de week voordien nog iemand gehad, die 6 weken te vroeg was bevallen...
    Toen ik een week overtijd was, stelde mijn zusje voor om inkopen te doen voor als ik in het moederhuis lag... Mijn reactie was: moet dat nu al? Waarop mijn kleine zusje antwoorde: nu al? zus, je bent een week overtijd, dat weet je toch? :) :)
    Tijd genoeg dus...
    haha en ja, ik ben 10 dagen overtijd gegaan...

18. Appelstroop

hallo meiden,

ik ben gisteren geslaagd voor een babykamer en over 7 weken word het geleverd.
    was toch wel leuk om te kopen... :oops:

ik ga over een uurtje naar de verloskundige, als het goed is dan kan ik daarna helemaal gaan genieten ;)

nog bedankt voor de antwoorden

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Dan mag ik ook wel opschieten! Ik was van plan geboortekaartjes te bestellen als ik met verlof ben, hmm mss toch maar nu doen....

20. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    en rijkie
    hoe is de echo gegaan? ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je een paar mooie foto's in handen hebt van jullie kleine wondertje.
    kuzz

Deel Deze Pagina