het duurd nog zo'n tijd voor ik kan testen maar heb echt het idee dat ik zwanger ben. maar ik hoop maar niks maar heb al zoveel sympthomen. elke dag misselijk vooral bij bepaalde geuren. steekjes onder in de buik zwaar gevoel in de buik heel gevoelige tepels borsten zijn de aderen heel goed zichtbaar. hoofdpijn , ontzettend moe stemmingswisselingen bloedend tantvlees na het poetsen heel erg emo van onderen is het ook veel gevoeliger en als ik met mijn vinger naar binnen ga voel ik geloof ik mijn baarmoeder (maar dit weet ik niet zeker) ik teste toen ik zwanger was van Quinten pas naar 2 maand positief ook ben ik 3x gewoon ongesteld geweest. ik weet echt niet wat ik moet denken wat denken jullie ?
Zou zomaar kunnen! Maar het kan ook net zo goed niet. Nog een paar dagen wachten en dan kun je een test doen! Ja...? Of je BM nou hoog of laag zit, is geen graadmeter voor wel of niet zwanger zijn.
Ik hoop natuurlijk voor je dat positief test. Maar je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor. Dus al die klachten kunnen op totaal iets anders wijzen. Maar hoop het niet voor je.
Ontzwangeren? Ik weet het niet hoor, maar kan je daar ook niet nog lang van van de rel zijn? Ik heb nu na een jaartje ongeveer wel het idee dat alles weer "normaal" is