Ik weet dat sommige het niet mooi vinden, of dat andere er een mening over hebben. Maar het is hetgeen wat ik mooi vind. En ik hoop vooral niet dat ik hier een discussie over opwek. Ook voor degene die zeggen dat ik zelf met iets moet komen.. Ik ben dus op zoek naar een mooie quote over het leven. Het liefst geen korte. Het mag dus uit 3 of meer zinnen bestaan. Het betreft een kroon met: "One life" eronder. Heb er even een foto bij toegevoegd zodat jullie er een duidelijk beeld van hebben. Ik wil het graag afmaken maar dan met een mooi gedichtje/quote eronder. Weet iemand een mooie tekst? Het liefst in Engels.
Ik vind het een leuk idee hoor..!! Ik ben dol op tattoos! En dat is geheel persoonlijk.. Wat je mooi vind bedoel ik. Als ik er het geld voor had, had ik er veel meer! Sommige mensen hebben mickey mouse oid.. dat vind ik dan wel weer jammer
Ja vind ik ook echt... Maar de tattoo's die ik neem zijn wel of met een betekenis of geen onzin in elk geval Is zeker ook persoonlijk en vind het ook echt ontzettend mooi!
Mooi! Ik heb als tattoo quote " family where life begins and love never ends" Maar als je er 1 zoekt van meerdere zinnen is deze wellicht te kort.
Het grappige is dat mijn oma en moeder deze laatst hebben laten tattoëren. Zou wel heel mooi zijn als ik deze ook neem inderdaad.
yesterday is history tomorrow is mystery today is a gift (that's why it is called the present) learn from the past plan for the future live in today learn from the past prepare for the future live in the present
Mijn favoriet (van Bob Marley): Some people feel the rain, others just get wet.... Of Dont judge my choices if you don't know my reasons... Of You may not always end up where you thought you would be but you will always end up where you're meant to be....
Vindt dat zelf een hele persoonlijke beslissing, ik zou zelf denk ik ook eerst afwachten en het omdraaien, dus zeg maar eerst een quote vinden die je zo hard raakt dat je hem zou willen tatoeëren, in plaats van de tatoeage al vast leggen en daarna pas een quote zoeken. Om te voorkomen dat je over 10 jaar de vraag krijgt wat je tatoeage betekent, en je als antwoord moet geven 'oh die las ik op zp!' Maar nogmaals, dat is heel persoonlijk. Als inspiratie nog mijn favoriete quote's, al denk ik niet dat dit is wat je zoekt, je weet maar nooit: *until you make the unconcious concious, it will direct your life and you will call it fate - Carl jung *you can't find yourself when you're lost in someone else - colleen hoover Succes!
Het idee s heel erg mooi. Waarom kies je niet een zin uit een nummer wat je heel mooi/bijzonder vind of wat je raakt. ik heb dat ook gedaan, inmiddels 9 jaar geleden, uit een van mijn lievelingsnummers. voor mij veel betekenis.
Van alles wat: "She was poetry in a world that was still learning the alphabet" "Doubt kills more dreams than failure ever will" "What if I fall? Oh my darling, what if you fly?" "I can and I will. Watch me" Wake up. Kick ass. Repeat. She slept with the wolves without fear, for the wolves knew a lion was among them. R. M. Drake. Only dead fish go with the flow. Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.