gek

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dyja, Jan 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dyja

Dyja Actief lid

Sep 2, 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Ik heb 21 december een miskraam gehad, een week later heb ik een uitgebreide echo gehad om te kijken of alles weg was en dat was ook zo. Ik moest aan het einde van die week ook een zw test doen om te kijken of al het hcg weg was en de test was omo wit.
    Nu heb ik sinds gister mega pijnlijke borsten, steken onderin mijn buik en gekke hoofdpijn (andere hoofdpijn dan dat ik normaal gesproken herken). Vorige week denk ik mijn ei gevoeld te hebben (we hebben expres geen ovu testen gebruikt omdat we zoiets hadden van we zien wel) Zou er misschien toch wat aan het gebeuren zijn van binnen? wat denken jullie?

Liefs Dyja

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik wilde dat ik in je buik kon kijken.. tot die tijd kan het eigenlijk alles zijn...

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik kan het je helaas ook niet vertellen.
    Ik zou nog een paar dagen afwachten en dan gewoon testen.

Ik heb in de ronde na mijn mk geen ei gehad maar werd na 37 ongesteld.
    Het zou wel super leuk voor je zijn als het meteen weer raar zou zijn

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

het kan maar zo raak zijn, maar het kan ook van niet.
    Je lichaam kan je echt voor de gek houden, zeker als je iets heel graag wilt.

Wat zegt je gevoel?

Ik wist zeker bij mijn tweede zwangerschap dat ik zwanger was. Daar hoefde ik geen test voor te doen. En dat voelde ik al voordat ik overtijd was. Terwijl ik op dat moment nog helemaal geen kwaaltjes had. Heel gek..

Share This Page