hallo, ik zit nu normaal 2 dagen na mijn ei. hebben toch goed ons best gedaan, zaterdag, maandag en woensdag heel mooi geknuffeld. nu had ik deze namiddag na het plassen een dikke sliert donkerbruin (sorry voor mijn uitleg ) sedert die ene keer heb ik nu niets meer. weet er iemand wat dit zou kunnen zijn of... alvast bedankt
Naderende ongi ? of innesteling is mogelijk. Of erg vroeg ongi kan ook nog, heb ik twee keer gehad afgelopen keren . nu laat. Kreeg een drup bloed en de volgende dag ongi . Dag 24 , keer de na . 25 , nu 30 weer fijn onregelmatig .[ wij zijn kinderloos ] Hoop voor jouw dat het iet moois op levert .
innesteling zou kunnen ja. Zwanger en buikkramp moet je maar eens bij 3 weken kijken, bruin bloed is vaak wel wat ouder bloed. Ik moest trouwens wel lachen om je bewoording ' knuffelen'
na het bruinverlies heb ik niets meer,maar ik vind het wel raar dat mijn ovulatietesten positief blijven. hebben nu natuurlijk ook niet meer geklust en vandaag gaat ook al niet meer :/. ik hoopte ook nog tot ik die ovulatietest deed dees morgen, durf er eigenlijk al niet veel meer op hopen. thihi...een mooiere/lievere verwoording
Raar dat ie posi is nog zal al dan nog moeten komen? Waarom vandaag nie klussen ? kan morgen ook nog als de ovi test klopt hoor. Succes
Ik denk dat het oud bloed is van je eisprong.....want bij een eisprong kun je soms bloed verliezen en aangezien het bruin bloed is denk ik dat het daarvan is. Een innestelingsbloeding lijkt mij wat vroeg
als ik het bereken op een site dan staat er voor 7 juni vruchtbare (innestelingsdag) iets wat ik eigenlijk ook best heel vroeg vind :/. als het van mijn eisprong is/was zou ik dan nu toch geen positieve testen meer mogen hebben. het is al van dinsdag bij positief, woensdag positief (dachten we) en nu al een paar dagen dat hij positief blijft . was er nu heel positief over (het positieve is al lang weg nu)