Serieus: wat doet Ali B bij the voice? Hij rapt toch? Wat moet je van hem leren qua zingen? Zeker vergeleken bij Ilse, Trijntje en Marco...
Vind hem er ook helemaal niet bijpassen, heeft ook nooit een zinnig woord te zeggen over de audities. Ik vind dat gedoe tussen de juryleden sowieso super irritant. Neem het op en spoel al dat gepraat door. Vond de laatste jongen erg goed, maar dan wordt er weer zo overdreven over gedaan.
De eerste serie was in alle opzichten de beste maar ik vind het nog steeds leuk vrijdagavondvermaak en genoeg talent nog...alleen jammer/wennen dat degene waarvoor niet gedrukt wordt gelijk weg moet.
Weet iemand wanneer het herhaald word? Ik denk dat Ali B er voor de luchtigheid en humor is zit? Hahaha anders weet ik t ook niet!
Ik erger me groen en geel aan die Ali Bombali. Nu weet ik weer waarom ik vorig seizoen al niet meer keek Elke keer zulke domme en kontekruiperige opmerkingen waarom de kandidaat juist bij hem in het team moet zitten, echt gemaakt grappig, bleh. Ik mis echt die chemie tussen Nick en Simon en van Velzen.
Daar ben ik juist blij mee.Dan voorkom je dat gedoe van jaja het zit erin maar je moet hier en daar nog aan werken blablabla terwijl het ronduit slecht is.
de humor van van velzen en nick & simon vind ik 100x leuker dan die van ali b ik vind het ook jammer dat ze niet meer omdraaien als iemand niet doorgaat
Nou ik vind het wel beter dat ze niet meer omdraaien als iemand niet door is. Scheelt een hoop gezever over dat ze toch wel spijt hadden dat ze niet hadden gedrukt... De juryleden vind ik ook wel leuk, alleen marco is zo langdradig en trijntje vond ik raar dansen
Ik ook, ze waren zo leuk. En marco er toen bij. Was super. Sinds deze jury er is vind ik het niet echt leuk meer. Heb gister niet gekeken. Ze geven dus ook al geen mening meer als ze nit door zijn? Wat raar. Is toch hetzelfde als een mening geven dat ze wel door zijn? (Leermoment voor de kandidaat?
ja of het is voor de jury zo veranderd, want stel ze draaien niet om maar het was verder wel een goede auditie, dan zitten ze daar ook maar met"ja je hebt goed gezongen, maar ik heb toch niet omgedraait." Ze moeten dan een (goede) reden verzinnen waarom niet.
Ik vond de vorige jury met van velzen leuker.. Maar vind het wel beter dat ze nu alleen omdraaien bij diegene die door zijn. David dam was een toppertje en de rest vond ik wel meevallen
Schijnt dat al lang van tevoren bekend is wie er mee mogen doen qua kandidaten en dat ook al van tevoren bekend is wie bij wie in het team komt. Toen ik dit hoorde ben ik gestopt met kijken, nep gedoe ook altijd.
Ik vond het met Nick, Simon en VanVelzen ook een stuk leuker. Het gezever na een afgevallen kandidaat hoefde van mij ook niet echt. Maar ze hadden beter Ali B kunnen vervangen. Ik heb geen hekel aan hem, maar je zou hem beter rappers kunnen laten coachen en die zoeken ze niet echt bij the voice.
Ook zoiets wat mijn man zei, die toevallig meekeek: Hij vroeg of de kandidaten werd verzocht zo lang mogelijk te wachten voor ze vertellen bij wie ze in het team willen zitten (als er meer dan 1 coach omdraait)