Maar.. als het zeg maar niet goed zit met het vrcuttje test je dan wel gewoon positief of niet altijd?? had vorige week 2 heelee licht posi testen en sindsdien allemaal neagtief maar heb zn ontiegelijke buikpijn... Bedankt alvast liefs
Als je zwanger bent, zou je positief moeten testen en na een aantal dagen moet het streepje ook wel duidelijker worden. Maar omdat je zegt dat het nu negatief is kan het vals positief zijn geweest of een vmk. Maar dan moet er wel bloedverlies optreden. Welke testen gebruikte je? Zelf hele goede ervaringen met kruidvat testen 2 voor 5 euro. Maar als je erge ongesteldheidsgevoel houd zou ik het wel even laten nakijken. Sterkte hopelijk zijn er meer meiden die je een beter antwoord kunnen geven. Gr Samantha
Hoihoi. Ik zie dat je al 6 dagen over tijd bent dus wie weet.. Als je heel nieuwsgierig ben, zou je zo'n digitale test kunnen nemen, die gewoon in letters aan geeft of je wel of niet zwanger bent..daarbij staat er ook nog hoeveel weken je al zwanger bent. Is wel wat duurder, maarja, als je het echt heel graag wilt weten Volgens mij hebben die testen het altijd wel juist