Hallo dames, ik heb, jaren geleden alweer, een miskraam gehad toen ik, dwars door de pil heen , zwanger was geworden. Ik kwam er dan ook pas achter toen ik, nadat ik eerst tijdens een potje seks opeens een hoop vocht verloor en vervolgens instortte van de pijn, een week later, tijdens mn normale onttrekkingsbloeding een grote prop verloor met daarop een klein vruchtje. Nou dacht ik toen dat ik pas minder dan 4 weken zwanger zou zijn, aangezien ik 4 weken eerder gewoon een onttrekkingsbloeding had gehad. Maar nu ik hier zit lees ik dat je een miskraam van minder dan 4 weken nauwelijks opmerkt - in de zin van: nog geen vruchtje kunt zien. Dus niet dat dat na al die jaren veel uitmaakt, maar gewoon uit nieuwsgierigheid; zouden jullie mij kunnen vertellen hoever jullie denken dat ik was? Er moet al een soort placenta zijn gevormd (prop van +/- 3 cm) en een vruchtwaterzak (+/- half glas = 100 ml) en het vruchtje was een goed zichtbaar komma'tje.
ik weet het ook niet precies, maar ik heb een mk gehad in juni, bij 9+3. het vruchtje was echter al gestopt met groeien rond de 7 weken. toen het vruchtje eruit kwam was het ongeveer 6 mm. ik heb evt. een fotootje in mn album, bij zwangerschap 2, dan kan je het vergelijken met wat je zelf gezien hebt. ik denk in ieder geval dat als je al echt een vruchtje gezien hebt dat je zeker 6-7 weken was...
hartelijk dank voor je reactie. Heb je foto gezien en ik denk dat ik iets minder ver was dan dat, misschien 5 of 6 weken dan? Maar ik dacht dat een vruchtwaterzak pas later vormde? Of kan dat vochtverlies (binnen 10 seconden echt een plens) iets anders zijn geweest?